Datum:

16.11.2011. 16:28

Autor:

Ina

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 8637 pregleda

Postavljanjem identifikacione kamere sa rampom, koja se nalazi na izlazu, taksisti na aerodromu više neće moći da “otimaju” mušterije preko reda, jer vozilo ne može biti ponovo prijavljeno dok ne prođe 15 do 20 minuta. Fiksne tarife – Decembra prošle godina grad je propisao fiksne tarife za vožnju od aerodroma, a putnike dočekuju službenici na info-pultu koji im daju vaučere sa odgovarajućom cenom koju mušterija plaća taksisti.

Kontrola taksi vozila na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” u narednih deset dana biće pojačana postavljanjem identifikacione kamere sa rampom na izlazu. Nova kamera sprečiće nesavesne taksiste da uzimaju mušterije preko reda, jer vozilo ne može biti ponovo prijavljeno dok ne prođe 20 minuta.

Pre godinu dana na ulazu u beogradsku “vazdušnu luku” instaliran je sistem automatskog upravljanja sa rampom koja se podiže da propusti vozilo koje je na redu. Taksi vozila koja su prošla estetski pregled uneta su u bazu podataka i kada se pojave na parkiralištu kod aerodroma ona su automatski snimljena i uneta na listu čekanja za prijem putnika. Postavljene su kamere koje očitavaju registarske tablice i dozvoljavaju im ulazak.

“Rupe” u sistemu

Nesavesni taksisti su ipak našli način kako da nadmudre sistem, pa tako ulaze na stajalište u rikverc ili se “provlače” kada se rampa podigne, iako nije njihov red. Aleksandar Đukić, pomoćnik direktora Direkcije za javni prevoz, kaže da ima i onih koji se prijave za novu vožnju iako su primili putnika, pa tako dođu na red pre svojih kolega koji nisu “obrnuli” nijednu turu.

– Kontrola taksi vozila na aerodromu “Nikola Tesla” znatno je unapređena još prošle godine i sistem odlično funkcioniše, ali kao i svaki program, ima nekoliko mana. Detaljno smo analizirali sve propuste i odlučili da dodatno poboljšamo postojeći sistem postavljanjem identifikacione kamere sa rampom koja se nalazi na izlazu. Ovom novinom vozilo ne može biti ponovo prijavljeno dok ne prođe 15 do 20 minuta i samim tim će se sprečiti zloupotreba od onih koji ne žele da sačekaju svoj red – objašnjava Đukić.

Kako je naglasio, samo kategorisana vozila imaju dozvolu za rad na mestima od posebnog interesa za građane, kao što je aerodrom “Nikola Tesla”, a to su vozila koja imaju ocenu od 80 do 100 i tretiraju se kao luks vozila. Takvih vozila u Beogradu ima oko 3.500.

Decembra prošle godine, kada je uveden novi sistem, grad je propisao fiksne tarife za vožnju od aerodroma, a putnike dočekuju službenici na info-pultu koji im daju vaučere sa odgovarajućom cenom koju mušterija plaća taksisti.

Đukić dodaje da je novina na aerodromu i to što će u holu na info-pultu putnici moći da poruče taksi vozilo.

Nove mere

– Kada dođu do info pulta, naš čovek će im poručiti vozilo i obavestiti ih za koliko stiže. Trudimo se da korišćenje taksi prevoza putnicima učinimo lakšim i udobnim – kaže Đukić.

Zlatan Zlatanavić, direktor Bg taksi prevoza, kaže da svaka nova mera poboljšava položaj taksista na aerodromu koji pošteno rade svoj posao.

– Uvođenje nove kamere sprečiće nesavesne kolege da blate našu profesiju, koristeći rupe u sistemu da drugim taksistima preotmu mušterije. Drago mi je da se nadležni trude da poboljšaju uslove rada poštenim taksistima i osvetle našu profesiju – kaže Zlatan.  

Urađeno

– fiksna cena vožnje od aerodroma i do njega
– instaliranje daljinskog sistema za propuštanje vozila na aerodromu
– postavljanje info-pulta za izdavanje taksi vaučera
– izmeštanje info-pulta u carinsku zonu
– nove tablice za taksi vozila

U planu

– pozivanje taksi vozila sa info-pulta
– postavljanje identifikacione kamere sa rampom na izlazu
– 24 sata otvorena info-linija za prijavu problema

Fiksna cena od aerodroma i do njega

Od surčinskog aerodroma “Nikola Tesla” do centra grada postoji pet fiksnih cena taksi prevoza. Prva zona košta 1.500 dinara, a obuhvata opštine Novi Beograd, Surčin, uža jezgra Zemuna i Palilule, Banovo brdo, Čukaričku padinu, Savski venac, Stari grad, Vračar, Voždovac i Zvezdaru.

Druga zona sa cenom od 2.000 dinara podrazumeva vožnju do Bečmena i Jakova, Batajnice i Ugrinovaca, Žarkova i Železnika, Višnjice i Krnjače, užeg jezgra Rakovice, kao i do Jajinaca i Kumodraža.

Treća zona koštaće 3.000 dinara, dok će građani od aerodroma do naselja koja pripadaju četvrtoj zoni morati da izdvoje 4.500. Poslednja, peta zona, odnosi se na vožnju do rubnih opština, a građani će za tu vožnju plaćati 7.500 dinara.

Autor: Ana Stanković, Izvor: Press

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)