Datum:

29.12.2016. 13:14

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Snimljena kako bi promovisala najnoviju generaciju 3008 modela, Peugeotova najnovija reklama za cilj ima da nam predstavi dinamičku stranu ovog SUV-a koja bi trebalo da “pojača vaša čula”.

Centralna tema ove reklame je 3008 model koji prolazi kroz šumski požar, dok krdo jelena takođe pokušava da se izbavi iz vatrene stihije, a kako im u tome pomaže ovaj automobil otkrijte u videu.

Novi 3008 predstavljen je ove godine i zahvaljujući upotrebi EMP2 modularne platforme, za oko 100 kg je lakši od svog prethodnika. Njegovo međuosovinsko rastojanje duže je za 80 mm, zahvaljujući čemu njegov prtljažnik ima zapremnu za 90 litara veću od modela prethodne generacije (ukupno 520 litara).

Kada je reč o motorima, kupci će moći da se opredele za jedan od dva benzinca (1.2-litarski PureTech 130 i 1.6-litarski THP 165) i nekoliko dizelaša (1.6-litarski BlueHDi sa 100 i 120 KS, kao i 2.0-litarskim BlueHDi sa 150 i 180 konjskih snaga).

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)