Datum:

22.04.2015. 16:30

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3142 pregleda

Nova, peta generacija “opel korse”, koja je imala veoma uspešan debi pred našom publikom na nedavno održanom Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, osvojila je pregršt trofeja i priznanja, počevši od titule za automobil godine u Srbiji, u izboru Asocijacije automobilskih novinara, pa do trofeja u izboru uglednog međunarodnog “Autobesta”.

Ono što sve fascinira, odmah na prvi pogled, jeste dizajn ovog vozila, a zatim i činjenica da su u malenoj, po dimenzijama, “korsi” prvi put primenjeni mnogi sistemi koji su do sada bili rezervisani za vozila iz mnogo skupljih kategorija.

Nova “opel korsa” nudi novo vozačko iskustvo na tržištu malih automobila, postavljajući visoke standarde za performanse šasije, motora i menjača. Novi poboljšan i ekonomičan turbo motor zapremine jednog litra s tri cilindra, efikasan sistem prenosa, novo vešanje i optimizovan upravljački sistem pružaju preciznost i udobnost na svetskom nivou.

Nova “korsa” takođe poseduje potpuno nov enterijer koji unapređuje doživljaj prostranosti i kvaliteta, uključujući i savršeno povezani “IntelliLink”, informaciono-zabavni sistem, i ultramoderne sisteme za podršku u vožnji.

Nova šasija i sistem upravljanja predstavljaju veliki novitet. Šasija nije nasledila nijednu komponentu od sadašnjeg modela. Stabilnost u skretanju i pravolinijskom kretanju povećana je zahvaljujući težištu koje je niže za pet milimetara, čvršćem podramu i novoj geometriji vešanja s novim prednjim zglobom. Poboljšani su ponašanje prilikom prevrtanja, odziv na upravljanje i karakteristike podupravljanja. Takođe, nove osobine amortizacije omogućavaju bolje prigušenje vibracija izazvanih rupama i neravnim površinama na putu, što stvara izuzetnu udobnost u malom automobilu.

Uz novu geometriju upravljačkog sistema i uz softver za kalibraciju upravljačkog sklopa, ovakav poboljšan sistem koristi prednosti novog električnog upravljanja osetljivog na brzinu radi poboljšanja odziva upravljačkog sistema i unapređenog uživanja u vožnji i udobnosti.

Ono što posebno fascinira jeste “Opelov” novi trocilindarski motor 1.0 ECOTEC “Direct Injection Turbo”. Ovaj ultramoderan pogonski agregat džepnog formata predstavlja jedini jednolitarski trocilindarski motor u proizvodnji koji ima balansnu osovinu, čime pomera standarde u svojoj klasi po pitanju drastično smanjenog nivoa buke, vibracija, kao i po pitanju udobnosti vožnje. Kompaktni 1.0 turbo motor, u celosti izrađen od aluminijuma, u skladu sa “evro 6” standardima, dostupan je u dve konfiguracije, sa izlaznom snagom od 66 kW/90 KS ili 85 kW/115 KS. Oba motora imaju izvanredno ubrzanje i dobar obrtni moment pri manjem broju obrtaja, sa 170 Nm na samo 1.800 RPM. “Opelov” novi trocilindarski motor male zapremine standardno je opremljen “start/stop” tehnologijom.

2

Obe verzije 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo dolaze u spoju s potpuno novim ručnim menjačem sa šest brzina.

Čita saobraćajne znake

Nova “korsa” je krcata najsavremenijom tehnologijom. Sve je u službi vozača, počevši od grejača obruča upravljača pa do čitača saobraćajnih znakova. “Korsa” će vas upozoriti i na vozila koja dolaze iz “mrtvog ugla”, automatski će regulisati duga svetla, upozoriće vas na mogućnost čeonog sudara, ali i sama parkirati. Jasno, “korsa” će prva “primetiti” i ako opadne pritisak u nekoj od guma…

Motor

Motor: tri cilindra Zapremina: 999 ccm, turbo Snaga: 115 KS 0 -100: 10,3 sek.

Potrošnja

  • Grad: 6 lit/100 km
  • Van grada: 4,3 lit/100 km
  • Kombinovano: 4,9 lit/100 km

Brojke

  • Dužina: 4.021 mm
  • Širina: 1.746 mm
  • Visina: 1.481 mm Prtljažnik: 285-1.120 lit.
  • Maks. brzina: 195 km/čas

Autor: P. Živković, Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)