Datum:

04.04.2011. 13:11

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4958 pregleda

I četvrta generacija Micre ne odstupa od zacrtane strategije malog gradskog vozila, iako je 61 milimetar duža, pet milimetara šira i tačno 10 milimetara niža od prethodne. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 20 milimetara i sada iznosi 2,45 m, što je, u odnosu na ukupnu dužinu od 3,78 m, zaista zavidan rezultat. Zahvaljujući tome, kabina i u ovako kompaktnoj karoseriji pruža solidan prostor, uključujući i prtljažnik od 230 litara. Da je okretan u gradu govori poluprečnik okretanja od samo 4,5 metara. Za početak, u ponudi je samo jedan Euro 5 motor – benzinac od 1.2 litra, sa promenljivim otvaranjem ventila, koji maksimalnih 80 konjskih snaga razvija pri 6000 obrtaja i u atmosferu ispušta samo 115 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru. Iako ovaj agregat ne deluje posebno snažno, proizvođač tvrdi da Micra pruža veliko zadovoljstvo u vožnji jer je masa automobila samo 945 kg. Nissan obećava u da će u paletu uskoro uvrstiti i jače agregate, koji bi u standardnoj opremi trebalo da imaju i start-stop sistem. Osim manuelnog petostepenog menjača, ugrađuje se i automatski CVT, odnosno transmisija sa kontinualnom promenom. Kao i prethodni model, Micra raspolaže sa tri paketa opreme – ”vizija”, ”aksenta” i ”tekna”. Svi modeli serijski imaju servo-upravljač, klima uređaj i uređaj za elektronsku kontrolu stabilnosti (ESP).

Izvor: Salon Automobila/Foto: Autoblog (Geneva 2010)

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)