Datum:

27.04.2016. 22:07

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Jedan od najvećih zagovornika i proizvođača električnih automobila, Nissan nije previše srećan zbog pompe koja je stvorena oko novog Teslinog Modela 3. Japanska kompanija smatra da ima bolju ponudu za potencijalne kupce.

Iako je udeo električnih modela na automobilskom tržištu još uvek zanemarljiv, nekoliko kompanija uložilo je dosta novca u razvoj ove tehnologije. Među njima je i Nissan, proizvođač najprodavanijeg električnog automobila na svetu, modela Leaf.

Pojava još jednog relativno pristupačnog, luksuznog elektromobila na tržištu, kao što je Tesla Model 3, koga je za nepunih mesec dana rezervisalo oko 300.000 kupaca, predstavlja ozbiljnu pretnju po japanskog proizvođača. Zato je Nissan u SAD pokrenuo marketinšku ofanzivu, kako bi pokušao da privuče deo zainteresovanih za kupovinu Modela 3 i ubedio ih da je Leaf bolja opcija.

U najvećim američkim dnevnim listovima osvanuo je oglas u kome se reklamira Nissan Leaf uz poruku: “Zašto čekati kada možete da vozite električni Leaf sada?”

Japanci aludiraju na to što potencijalni kupci Modela 3 moraju da čekaju na isporuku svog automobila najmanje godinu i po dana s obzirom da je Tesla Motors najavio da će serijska proizvodnja početi tek krajem 2017. godine. U Nissanu igraju i na kartu novca i podsećaju javnost da Tesla Motors već sada zainteresovanim kupcima traži da polože depozit u visini od 1.000 dolara, dok prilikom kupovine modela Leaf vlasnike tog automobila očekuje povraćaj novca u visini od 4.000 dolara.

Inače, osnovna verzija Nissana Leaf u SAD košta 29.010 dolara, dok ipak daleko luksuzniji i za klasu veći Model 3 ima startnu cenu od 35.000.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)