Datum:

19.07.2014. 11:31

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2904 pregleda

Šampion engleske Premijer lige Mančester siti potpisao je ugovor o sponzorstvu sa japanskim Nisanom, koji se ovim potezom nada da pojača svoj brend u Evropi i pokuša da prevaziđe Tojotu kao najprodavanijeg azijskog proizvođača na starom kontinentu.

Nisan je sa “City Football” grupom, vlasnicima Mančester sitija potpisao petogodišnji ugovor koji, između ostalog, podrazumeva i obezbeđivanje električnih “lif” modela zaposlenima u novom trening centru u Mančesteru koji se otvara kasnije ove godine.

Ukupna visina ugovora nije objavljena, a izvršni direktor Nisana Karlos Gosn je izjavio da će ugovor “globalno ojačati brend”.

Nisanu je ovo drugo veliko ulaganje u evropski fudbal pošto će od sledeće sezone biti oficijelni sponzori Lige šampiona.

Sa druge strane grada, ljuti rival Mančester junajted uprkos činjenici da se brend Ševrolet povlači iz Evrope i dalje ima devetogodišnji ugovor sa ogrankom Dženeral Motorsa vredan 559 miliona dolara.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)