Datum:

03.07.2015. 16:39

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2889 pregleda

Dužina 4.135 mm, širina 1.765 mm, visina 1.565 mm, masa 1.605 kilograma, prtljažni prostor 354 litra… Pod haubom motori … Možda i može da se neko test-pisanije o automobilu započne ovako, ali za “džuk”, atraktivni “krosover” japanskog giganta “Nisana” neophodan je vatromet boja, emocija…

Jer, “Nisan” je lansiranjem ovog modela vratio pomalo zaboravljenu strast na drum, zabavu, ležernost, osobenost. Pre nešto manje od godinu dana na našem testu bio je isti model, sa istim benzinskim motorom 1,2 litra (DIG-T), koji razvija 115 konjskih snaga i sa obrtnim momentom od 190 Nm, ubrzanjem do, stotke za 10,7 sekundi (maksimalna brzina je 178 km na čas) – ovo vozilo garantuje uzbudljivu vožnju, ili što s pravom “Nisan” kaže – donosi neponovljivu “definiciju stila na točkovim”. “Nisan džuk” je šarmantan, zanimljiv odmah, na prvi pogled. Rekli bismo i da svaki, prvi, drugi, ma koji pogled izaziva uzdahe. Retko koje vozilo, koje ima početnu cenu tek nešto višu od 14.000 evra, izaziva toliko pažnje, kao magnetom mami poglede, ne samo devojaka, dama, kako vlada pogrešno uverenje. “Džuk” je univerzalac. Krosover skrojen za grad, po meri modernog vozača, koji želi nešto sasvim drugačije kada se nađe za volanom.

Brojke
5,6 litara je prosečna potrošnja
129 grama je emisija CO2/km 4.135 mm je dužina

Unutrašnjost “džuka” je moderna, mnoštvom tehnoloških čudesa. Naravno, tu su i koloriti (na našem test-vozilu žute nijanse) koji daju neponovljiv doživljaj. Pri svemu tome vlasnik ovog vozila uz malo truda i nešto novca može personalizovati ovaj automobil po svom ukusu učinivši ga zaista neponovljivim, jedinstvenim. Audio-sistem, putni računar, sistemi za pomoć vozaču pri vožnji, parkiranju, kočenju, polasku na uzbrdici, prolasku kroz krivine – sve se to u “džuku” podrazumeva. I sve je pomalo drugačije. Čak i način regulacije temperature u vozilu – uz pomoć dugmeta na centralnoj konzoli. Prtljažni prostor je povećan, pregrada za raznorazne sitnice ima napretek. Još kada “uklonite” krov – dodate gas i otisnete se gradskim ulicama, praćeni pogledima, na semaforima “start-stop” sistem prištedi malo goriva (smanji i efekat staklene bašte), a kada dojezdite do auto – puta, živahna “ergela” pod haubom potera još malo adrenalina venama… Osmeh na licu je zagarantovan. Za one koji žele još više, tu je i snažniji “džuk nismo”, ali to je već neka druga priča…

juke

Nema prepreka

Novi “džuk” garantuje besprekornu upravljivost zahvaljujući sistemima usmeravanja obrtnog momenta: upravlja raspodelom obrtnog momenta između prednje i zadnje osovine radi najveće sigurnosti i bolje upravljivosti u krivinama. A uz sistem All-mode 4×4 možete prestati da brinete o preprekama na putu i voziti svoj novi “krosover” uz najveću udobnost.

Novi sistemi

“Nisanov” sistem dinamičke kontrole omogućava vam da promenite doživljaj vožnje jednostavnim “interfejsom” u dva nivoa. Izaberete između načina vožnje “normal”, “sport” ili “eko”, tako da u svakom trenutku imate podatke o vožnji, na primer bočno ubrzanje ili stepen obrtnog momenta u stvarnom vremenu.

Tehnologije sistema SafetyShield omogućava vam da vidite i predvidite prepreke svuda oko sebe. Sistemi za upozoravanje na izlazak iz trake, nadzor mrtvog ugla i otkrivanje pokretnih objekata upozoravaju vas svetlosnim i zvučnim signalom na sve usputne poteškoće.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)