Datum:

09.12.2016. 19:22

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Novi hibridni krosover “kija niro”, po svemu sudeći, biće novi prodajni hit južnokorejske kompanije u Evropi. Jer, otkako su počele da se primaju porudžbine za ovaj hibrid, krajem jula, evropski kupci su naručili 23.000 vozila!

Do sada je “Kija” isporučila 5.891 primerak svog hibridnog krosovera, a svi preostali kupci koji su već poručili vozilo bi svoje ljubimce trebalo da dobiju do kraja ove godine.

“Kija” je ponovila receprt isproban kod mnogobrojnih svojih modela – praktičnost i dizajn spojeni veoma efikasnim hibridnim pogonom koji kombinuje 1,6-litarski GDI benzinski motor s litijum-jonskim polimerskim baterijskim sklopom i elektro-motorom snage 44 KS. Snagu na prednje točkove prenosi šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Emisije karbon-dioksida kod “nira” iznose samo 88 g/km, a potrošnja goriva vrlo skromnih 3,8 l/100 km (kombinovano, novi evropski vozni ciklus).

Isporučena vozila preuzelo je 46 odsto privatnih kupaca, dok je preostalih 54 odsto vozila prodato flotnim kupcima. Primera radi – u “Kijinoj” širokoj ponudi modela u Evropi je 57 odsto svih vozila prodatih fizičkim osobama, a 43 odsto flotnim kupcima. “Niro” je zato važan model za “Kiju”, jer korejski brend želi masovniji prodor u sektor flotnih kupaca, gde “niro” može da ponudi niske troškove održavanja i još niže emisije ugljen-dioksida.

– “Niro” je dobro prihvaćen kako među fizičkim tako i među flotnim kupcima, koji žele da smanje troškove održavanja i emisije ugljen-dioksida, a ne žele pritom da žrtvuju stil i praktičnost. Već sada vidimo da je “niro” dobro prihvaćen na tržištima, gde emisije izduvnih gasova utiču na visinu poreza, a i kod ostalih stranaka kod kojih su najvažniji praktičnost i dizajn vozila – kaže Mihael Kol, izvršni direktor “Kije” u Evropi.


Brojke

* 23.000 vozila naručeno od jula u Evropi
* 3,8 litara je prosečna potrošnja
* 88 gr/km je emisija CO2


“Kija” je na putu da srednjoročno u Evropi dostigne tržišni udeo 3,0 odsto i “niro” će tu imati jednu od glavnih uloga. “Niro” pruža ubedljiv paket i trenutni prodajni uspeh dokazuje da je na tržištu i te kako prostor za nove modele koji popunjavaju prazninu između krosovera i hibrida.

Ključni novi sistemi asistencije koje donosi “niro” su napredni sistem asistencije “drive vise”, koji između ostalog uključuje automatsko kočenje u nuždi s detekcijom pešaka. Kupci mogu da biraju između mnogobrojnih pomagala za povezivost kao što su npr. “Android Auto” i “Apple CarPlay” i “Kijin” vlastiti sistem usluga povezivosti (Kia Connected Services). Vozilo koje je u potpunosti prilagođeno upotrebi pametnih telefona nudi bežično punjenje pametnih telefona i premijum audio-sistem marke JBL sa osam zvučnika. Hibridni krosover može da povuče prikolicu mase do 1.300 kg, što su odlične mogućnosti za ovakav tip vozila.


“Nirov” šestostepeni menjač s dvostrukim kvačilom vozaču omogućava direktniji i trenutni odaziv – i zabavniju vožnju – u odnosu na hibridnu konkurenciju s uobičajenim CVT menjačem. Pri razvoju modela inženjeri su potpuno nezavisno vešanje testirali u Evropi, Severnoj Americi i na Dalekom istoku, čime su postigli uglađeniju vožnju, bolje upravljanje i izvanrednu stabilnost.

Kao i svi ostali modeli, “kija niro” sa sedmogodišnjom garancijom (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja pređenih kilometara) strankama pruža bezbrižnost, što ne može ponuditi nijedan drugi proizvođač hibridnih krosovera u Evropi.


Početak prodaje “nira” u našoj zemlji najavljen je za početak iduće godine, kada će biti poznate cene i paketi opreme.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)