Datum:

26.07.2016. 22:29

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Nakon što se “Kija motors” već pozicionirala kao vodeća kompanija industrije u područjima dizajna, kvaliteta i tehnologije, nedavno je postigla novi veliki uspeh. Renomirana institucija J.D. Power proglasila je “Kiju” ubedljivim pobednikom istraživanja IQS (Initial Quality Study) 2016, u kojem je iza sebe ostavila 33 automobilske marke u SAD.

Po prvi put u poslednjih 27 godina na vrhu lestvice našao se non-premium brend automobila masovne proizvodnje.

Glavne zasluge ovog vrhunskog rezultata pripadaju modelima “sportidž” i “soul”, koji su zablistali na prvim mestima u svojim segmentima, dok su “rio”, “forte” i “sorento” bili među prva tri u svojim kategorijama.

– Biti broj jedan u kvalitetu u celoj automobilskoj industriji je nešto što se sanja. To je rezultat naše dugogodišnje predanosti kvalitetu izrade i neprestanim poboljšanjima. Naša predanost odrazila se na mišljenja naših kupaca, koja su najveća potvrda našeg kvaliteta – rekao je Majkl Sprag, glavni izvršni direktor i izvršni potpredsednik “Kija motors Amerika”. – Kao najviše rangirana marka u automobilskoj industriji, nema sumnje da je “Kija”, proizvođač automobila svetske klase.

U poslednje četiri godine u SAD prodaja “Kijinih” vozila je u konstantnom rastu, i sada je već premašila brojku od 600.000 vozila godišnje. U istom periodu naglo se poboljšao i položaj “Kije” u istraživanjima IQS institucije J.D.Power. Nakon što u 2013. “Kija” prvi put uvrštena među prvih 10 brendova, 2015. godine je osvojila odlično drugo mesto. Ove je godine “Kija” pobedila sve, uključujući i luksuzne marke, te je prošlogodišnji pobednik “Porše”, ove godine to mesto prepustio “Kiji”.


Rang-lista J.D. Power
Čak devet od deset brendova na rang-listi J.D. Power ima maksimalan broj bodova tako da su o poretku odlučivale nijanse. Iza “Kije” slede “Porše”, “Hjundai”, “Tojota” BMV, “Ševrolet”, “Bjuik”, “Leksus” “Linkoln” “Nisan”.

Istraživanje kvaliteta J.D. Power sprovodi se već 30 godina zaredom, a analiziraju se odgovori vlasnika automobila u 26 segmenata. Početni kvalitet vozila određen je kroz nekoliko kriterijuma, a vlasnici vozila ocenjuju iskustvo vožnje, kvalitet motora i menjača. Takođe, analizira se i široki spektar problema vezanih za kvalitet u prvih 90 dana vlasništva vozila.

Propisi

Vozači na tržištu SAD su najzaštićeniji na celom svetu. Federalni zakoni ali i zakoni pojedinih država jednostavno teraju proizvođače vozila da shvate da je “njegovo veličanstvo kupac stvarno veličanstvo”.

Zato i ne čudi da će vlasnici “folskvagena” u SAD koji imaju dizel-motore sa lažnim softverom dobiti velike odštete na koje njihove kolege u Evropi ne mogu da računaju.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)