Datum:

19.07.2011. 22:26

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6787 pregleda

Ferrari trenutno radi na hibridnom superautomobilu,a postoje i validni dokazi da nije reč samo o špekulacijama.

Trenutno vlada globalni pritisak koji se vrši na proizvođače automobila da smanje potrošnju goriva i emisije ugljen-dioksida razvojem i upotrebom novih tehologija. Na primer, Porsche sve više koristi hibridni pogon i lagane materijale kako bi poboljšao ekonomičnost svojih vozila. Lamborgini smanjuje težinu svojih automobila upotrebom laganih materijala, a Ferrari radi na zelenom superautomobilu.

Njihov cilj je da razviju hibridnu tehnologiju koja bi smanjila emisiju CO2 na 240 g/km do 2018. godine, što bi predstavljalo značajno smanjenje u odnosu na brojku od 310 g/km od prošle godine.

Na Salonu automobila u Ženevi 2010. godine, Italijani su predstavili Ferrari 599 GTB Hybrid. Ovo eksperimentalno vozilo je primer toga kako italijanski proizvođač definitivno ostvaruje progres kada je reč o razvoju hibridne tehnogije i upotrebe iste u svojim budućim vozilima. Kompanija iz Maranela razvila je i patent za hibridno vozilo sa pogonom na sva četiri točka.

Ferrari 599 GTB Hybrid

Ranije smo videli i Ferrari California model opremljen HELE-sistemom čija svrha je smanjenje emisije ugljen-dioksida bez zakidanja vozača na užitku tokom vožnje. Ovaj sistem doveo je do smanjenja emisije za 23%.

Malo bliži pogled na ovo vozilo otkriva da je u pitanju California, jer imaju identične farove, točkove, hromirane ratkapne, poziciju kočionih klešta i prepoznatljivu instrument tablu.  Novi detalj prestavlja i drugačiji raspored izduvnih cevi koji se vidi na testnom primerku. Dok standardna California ima dvostruke zadnje izduvne cevi jednu ispod druge, ovaj testni primerak ima po par sa svake strane. To bi moglo da sugeriše i neke izmene izduvnog sistema koje su se morale napraviti obzirom na hibridni pogon i mesto koje zauzima baterija.

Ferrari California opremljen HELE-sistemom

Sistem će dalje biti razvijan isto kao i onaj korišćen u 599 GTB Hybridu. Litijum-jonske baterije biće postavljene ispod poda, tako da će centar gravitacije biti niži nego kod standardnog automobila. Električni motor proizvodi više od 100 KS. Pri kočenju se ponaša kao generator, te korišćenjen kinetičke energije dopunjava baterije.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)