Datum:

24.12.2011. 23:31

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6328 pregleda

U Mercedesu se nisu žurili s razvojem hibridne tehnologije, a nakon prestižne S i ML-klase, došao je red i da se pod poklopcem E-klase nađe elektromotor i litijum-jonska baterija.

Hibridna E-klasa nudiće su u benzinskoj i dizelskoj varijanti te kao limuzina, odnosno karavan.

E 300 BlueTEC Hybrid kombinuje rad 204 KS snažnog dizelaša koji razvija 500 Nm okretnog momenta s elektromotorom deklarisanim na 27 KS i 250 Nm.

Uprkos tome što je snažniji od bratskog modela E 300 CDI, hibridni model troši čak 15 posto manje goriva od slabijeg modela E 250 CDI. Deklarisanom potrošnjom od 4,2 litre goriva na stotinu kilometara, E 300 BlueTEC Hybrid je najštedljivija luksuzna limuzina na svetu.

Nešto manje impresivan je E 400 Hybrid koji se koristi istim električnim sistemom, no uparenim s V6 benzincem koji razvija 306 KS i 370 Nm. Ovaj model u proseku traži 8,7 litara goriva na stotinu kilometara prema standardu CAFE.

Oba modela službeno će biti lansirna početkom godine na izložbi u Detroitu, dizelski hibridni model biće namenjen evropskom tržištu gde bi u prodaju trebao krenuti nedugo nakon premijere, a benzinski model ostalim svetskim tržištima.

Izvor: Tportal

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)