Datum:

16.11.2016. 16:19

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Pre dve godine, „ferari 250 GTO berlineta“ je na aukciji prodata za 38,115 miliona dolara, što je i dalje rekordna suma izdvojena za jedan klasičan automobil. Privatni vlasnici, jedan iz Francuske i drugi iz Njujorka, svoje automobile nude za početnu cenu od 57 miliona dolara, dok bi britanski „Talakrest“, jedan od najcenjenijih dilera Ferarijevih modela u svetu, bio zadovoljan i sa 55,8 miliona dolara.

„Talakrest“ je jedini objavio pune podatke da se radi o drugom od ukupno 39 napravljenih „ferarija 250 GTO“, sa brojem šasije 3387, koji je italijanski proizvođač koristio kao test automobil. Kasnije je automobil učestvovao na trkama „Sebring 12“, „24 sata Le Mana“ i mnogim drugim, a 16. februara 1964. godine je imao udes na trci „Dajtona kontinental 2000“, nakon čega je vraćen u Modenu na remont.


Najskuplji automobili prodati na aukcijama

Ferrari 250 GTO Berlineta (1962.) 38,115*
Mercedes W196 (1954.) 29,604
Ferrari 250 Testa Rossa (1957.) 16,39
Ferrari 250 Testa Rossa (1957.) 12,4
Ferrari 250 GT SWB Spider (1961.) 10,894
Buggati Royale Kellner Coupe (1931.) 8,532
Buggati Royale Berline de Voyage (1931.) 6,5
*cene su u milionima dolara


Bernard Stejman je 1968. godine automobil kupio za 2.500 dolara, da bi ga u februaru 1969. prodao za duplo više novca. Već krajem 1969, „ferari 250 GTO“ je ponovo promenio vlasnika, ovaj put za 11.000 dolara, a 1975. je za 13.000 dolara završio u rukama Stivena Grisvolda (San Francisko) koji ga je restaurirao dve i po godine, a zatim je automobil prodao za 125.000 dolara.

Ferari je od septembra 1997. godine u vlasništvu Bernarda Karla koji ne želi da otkrije koliko je platio automobil za koji se danas traži 55,8 miliona dolara, odnosno 22.000 puta više nego što ga je 1968. godine platio Bernard Stejman. „Ferari 250 GTO“ pokreće 3,0-litarski „tipo 168/62“ V12 motor za koji se pretpostavlja da ima oko 300 konja. Snaga se preko petostepenog manuelnog menjača prenosi na zadnju osovinu, a automobil je težak oko 900 kilograma.

ferrari-250-gto-4-1

ferrari-250-gto-3-1

ferrari-250-gto-1

ferrari-250-gto-7

ferrari-250-gto-11

ferrari-250-gto-10

ferrari-250-gto-9

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)