Datum:

18.04.2011. 22:16

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4493 pregleda

Muškarci najviše ocenjuju izgled i sportske osobine, dok žene najviše cene nisku cenu i ekonomičnost prilikom kupovine, pokazuje najnovije istraživanje.

U istraživanju sajta TrueCar u kojem je zabeležena kupovina 8 miliona novih automobila u SAD, žene najčešće kupuju MINI (48 odsto), dok su 93 odsto kupaca Ferrari-ja muškarci.

– Naša studija pokazuje da su žene prilikom kupovine automobila konciznije i biraju ekonomičnija vozila, dok su muškarci u potpunosti suprotni – kupuju prema izgledu i sportskim osobinama, smatra analitičar TrueCar-a, Džesi Toprak.

Nakon MINI-ja, žene najčešće kupuju Kia-u (47 odsto) i Hondu (46 odsto), dok najveći broj Maseratija (84 odsto), Porsche-a (80 odsto) i General Motors-ovog GMC-a (74 odsto) kupuju muškarci.

Najprodavaniji model kod žena je Volkswagen-ova Buba (61 odsto), dok je kod muškaraca to Porsche 911 (88 odsto).

Izvor: Economy

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)