Datum:

21.10.2014. 10:30

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 4581 pregleda

U dve godine od pojave na tržištu, ovaj pod-kompaktni SUV naručen je 300.000 puta.

Prema informacijama koje stižu iz Opela, poslednjih 100.000 narudžbina zabeleženo je u poslednjih sedam meseci. U avgustu 2014. godine, Opelov najprodavaniji model uspeo je da nadmaši sve ostale automobile u svom segmentu u Evropi. Mokka je treći najprodavaniji model na Opelovoj listi, pozicioniran iza modela Corsa i Astra, ali ispred modela Insignia i Zafira.

Prema istom izvori, trenutno segment pod-kompaktnih SUV vozila ostvaruje najbrži rast u automobilskoj industriji. U poređenju sa prošlom godinom, broj registrovanih vozila ovog tipa u Evropi se skoro udvostručio.

Mokka je postala najprodavaniji model bez obzira na državne granice. Dvostruki dobitnik nagrade „Najbolji auto godine s pogonom na sva četiri točka“ vodi u svom segmentu u Nemačkoj sa skoro 24 procenta, u Austriji sa oko 22 i sa čak 27 procenata u Finskoj. Širom Evrope, Mokka je ostvarila udeo u svom segmentu od 15 procenata od januara do avgusta 2014. godine, i zauzela treće mesto.

Mokka će početkom 2015. godine, biti dostupna i sa 1.6 CDTI turbo dizel motorom od 100 kW/136 ks. Ovaj četvorocilindarski motor zameniće aktuelni 1,7-litarski dizel motor. Ovaj motor isporučuje veću snagu i obrtni moment – za 6 ks, odnosno 20 Nm – iz manje zapremine, uz znatno manju potrošnju goriva. Sa standardno ugrađenim Start/Stop sistemom, Mokka 1.6 CDTI troši u proseku 4,1 l/100 km uz emisiju CO2 od 109 g/km. To predstavlja skoro 0,5 l/100 km manje goriva i 11 g/km manje CO2 nego kod prethodne 1,7-litarske verzije. Novi dizel motor je takođe usklađen i sa Euro 6 standardom.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)