Datum:

10.10.2017. 16:04

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

“Mini” je odraz ličnog stila i inspiracija kupcima širom sveta više od bilo kog drugog automobilskog brenda, nešto je sa čime vole, sa pravom, da se podiče čelnici ove kompanije.

Atraktivni proizvodi, inovacije, autentičnost i komunikacije definišu brend i deo su “Minijeve” DNK. Entuzijazam prema brendu odražava se i u najnovijem, osamnaestom, rangiranju “Najjačih globalnih brendova” koje priprema “Interbrand”. Procena se zasniva na finansijskom uspehu proizvoda i usluga koje pripadaju brendu, ulozi brenda u donošenju odluka kupaca i njegovom uticaju na politiku cena kompanije.

Vrednost “Mini” brenda ove godine ponovo je porasla! Dostigla je više od pet milijardi američkih dolara, ovaj inovativni premijum brend našao se na 87. mestu. Ovom pozicijom “Mini” nastavlja svoj kontinuirani rast. Debitovao je na 98. mestu 2015. godine, da bi se 2016. godine popeo za deset mesta, na 88. poziciju.

Usvajanje novog korporativnog identiteta brenda 2015. godine doprinelo je jačanju njegove vrednosti. Dizajn, autentičnost i kvalitet definišu novi identitet brenda, koji se odražava kako u izgledu, tako i u novom tonu komunikacije.

– Mi se iskreno zanimamo za život ljudi, za njihova interesovanja i strasti. Želimo više od pukog slanja poruke svetu. Želimo i da slušamo, da ulazimo u autentičan dijalog sa mladim, urbanim kreativcima koji teže svrhovitom i ispunjenom životu – izjavio je Sebastijan Makenzen, viši potpredsednik “Minija”, “Mini” izlazi iz domena auto- industrije kako bi otkrio nove načine primene svoje jedinstvene DNK. Brend privlači kreativne mlade ljude koji žive u gradovima i veran je svojim tradicionalnim proizvodnim obećanjima “kreativne upotrebe prostora” i “minimalnog zagađivanja” – objašnjavaju u ovoj kompaniji.

Stalan porast vrednosti “Mini” brenda bio je praćen odgovarajućim porastom prodaje proizvoda. U prvih osam meseci ove godine, prodaja je porasla za 3,1 odsto u odnosu na isti period prošle godine, i došla do broja od 230.925 vozila. Ovom porastu najviše su doprineli “mini kantrimen” (+12,9 odsto) i “mini kabrio” sarastom od 20,3 odsto.

Stiže “E-mini”

“Mini” , ističe se, promoviše i odgovornu upotrebu resursa kroz svoje proizvode i aktivan je u oblasti elektromobilnosti duže od decenije. “MINI E” je označio početak opsežnog rada na “e-mobilnosti” još 2008. godine. Na osnovu stečenih saznanja, početkom ove godine, lansiran je “mini kuper S E kantrimen ol4 plug-in hibrid”. “Mini” električni koncept, predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu IAA, biće u prodaji 2019. godine. Njime će “Mini” portfolio biti dopunjen plag-in hibridima i čisto električnim modelima.

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)