Datum:

27.08.2020. 21:12

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Utisak je da kabrioleti, osim onih iz najviših klasa, polako nestaju iz ponude proizvođača.

S obzirom da se u auto-industriji, kao i u drugim privrednim granama u kapitalizmu, sve vrti oko profita, za sentimantalne odluke nema mesta.

Ukoliko se na nekom modelu ne zarađuje ili ne zarađuje dovoljno, on će bez milosti biti ukinut. U tom smislu su najosetljiviji automobilski segmenti koji generišu relativno malu prodaju.

Na udaru su posebno kabrioleti koji su praktično nestali iz ponude mejnstrim proizvođača, a tržišnu utakmicu polako gube i oni iz premijum klase.

Kako piše Automotive News, Mini planira da 2024, sa okončanjem proizvodnje aktuelne generacije, penzioniše kabriolet verziju ovog malog lajfstajl automobila.

Jedan od razloga je pad interesovanja kupaca, s obzirom da je Mini kabrio 2019. godine u SAD, jednom od najvećih tržišta, zabeležio pad prodaje od 25% u odnosu na 2018. Ovaj model i inače ne spada u preterano tražene, pa uz Mini Clubman zauzima dno liste najprodavanijih Mini automobila.

I na globalnom planu, Mini kabriolet se sve slabije prodaje. Tako je u 2019. proizvedeno 30.000 ovih vozila, što predstavlja pad od 14% u odnosu na 2016. godinu.

Britanski proizvođač za sada nije komentarisao ove navode, ali za tako nešto je svakako još rano, s obzirom da će kabriolet ostati u ponudi barem još tri godine.

(Foto: Mini Convertible Sidewalk Edition, Mini promo)

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)