Datum:

28.03.2012. 13:39

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 8856 pregleda

Michelin lansira na srpsko tržište svoj novi putnički pneumatik MICHELIN Primacy 3. Pneumatik će otvoriti potpuno novu eru u bezbednosti saobraćaja.

U poređenju sa četri glavna konkurenta na tržištu, MICHELIN Primacy 3 pneumatik pruža najbolje držanje u kočenju na suvim i mokrim površinama i u krivinama na mokrim putevima(1). Ova činjenica je dokazana testovima koji su izvršeni 2011. od strane TÜV SÜD Automotive i IDIADA, dve nezavisne organizacije(1). Jedan od primera superiornosti pneumatika je da sa brzinom od 100 km/h MICHELIN Primacy 3 ima u proseku 2,2 metra kraći kočioni put od svojih konkurenata na suvoj površini.

Ime novog pneumatika odražava svoje kvalitete: MICHELIN Primacy 3 poboljšava bezbednost u tri različite oblasti performansi. Kao i svi Michelin pneumatici, on takođe pruža veliku ukupnu kilometražu uz smanjenje potrošnje goriva – u ovom slučaju i do 70 litara za ceo svoj životni vek(2).

Da bi pružio ovaj balans performansi, Michelin je primenio inovativni proces koji integriše detaljno razumevanje saobraćajnih nesreća, stečen od strane svojih timovima za istraživanje i razvoj. Zašto bezbednost? Jer prema istraživanju koje je 2010. sprovela GFK u pet zemalja (Francuska, Nemačka, Italija, Španija i UK), bezbednost je najvažnija karakteristika koju ptrošači očekuju od pneumatika.

Činjenica da je bezbednost prioritet ne dolazi kao iznenađenje. Međutim, analize ponašanja su obezbedile dodatne informacije.

Opasnosti na putu su često prisutne tamo gde se najmanje očekuju.

– Koliko ljudi zna da se 70% saobraćajnih nesreća dešava na suvim površinama?

– Ko je svestan činjenice da se 60% nesreća dešava u gradovima i pri malim brzinama?

Ove dve statistike, koje su suprotnosti sa predrasudama koje su čvrsto usidrene u glavama ljudi, ukazuju na potrebu za novim pogledom na aksidentologiju – proučavanje nesreća. Neslaganjem sa ovim predubeđenjima, MICHELIN može da pruži značajna rešenja i potvrdi svoju posvećenost unapređenju bezbednosti za sve učesnike u saobraćaju.

Sagledavanjem problema iz tri ugla, Michelin namerava da smanji njihovu učestalost:

1)    Michelin radi na poboljšanju razumevanja saobraćajnih nesreća.

2)    Za svaki pneumatik koji Michelin dizajnira, glavni prioritet je pružanje bezbednosti. To je srž njegovog poslovanja. Grupa, između ostalih poslovnih aktivnosti, prikuplja informacije o opasnostima na putu. Što je još važnije, njihovi istraživački i razvojni timovi su u stanju da asimiliraju podatake. Zato je Michelin u stanju da razvija pneumatike koji savršeno odgovaraju kritičnim situacijama u vožnji i na taj način ispunjavaju primarna očekivanja vozača širom sveta. Novi Michelin Primacy 3 pneumatik je dizajniran u skladu sa ovom strategijom.

3)    Michelin pomaže da se promeni ponašanje učesnika u saobraćaju. Grupa sprovodi programe za podizanje svesti korisnika o važnosti održavanja adekvatnog pritiska u gumama. Zato su instalirani sistemi kako bi se osiguralo da se pneumatici mogu ispravno i lako pumpati, obezbeđujući Mišelinkove pumpe vlastima za autoputeve i lokalnim zajednicama, tako da vozači mogu da prilagode svoj pritisak u gumama besplatno. Michelin, takođe učestvuje u programima nacionalne vlade, radeći zajedno sa javnim i privatnim organizacijama.

O Michelin Grupi

Posvećen poboljšanju održive mobilnosti, Michelin dizajnira, proizvodi i prodaje pneumatike za sve tipove vozila, uključujući avione, automobile, bicikle, dampere, poljoprivredne mašine, kamione, motocikle i spejs šatlove. Michelin zapošljava 115.000 ljudi u više od 170 zemalja i radi sa 69 proizvodnih pogona u 18 zemalja na pet kontinenta. Kompanija takođe objavljuje vodiče za putovanja i ugostiteljstvo, mape i putne atlase i pruža elektronske usluge podrške mobilnosti, na ViaMichelin.com. Istraživanje i razvoj inovacija se obavlja u tehnološkim centrima u Aziji, Evropi i Severnoj Americi. 

Izvor: Michelin PR

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)