Datum:

09.08.2020. 9:05

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

U junu 1995. godine javnost je prvi put upoznala Mercedesov novitet koji je svojom hrabrom dizajnerskom pojavom iskočio iz uniformnosti tržišnih tendencija.

U pitanju je Mercedes serije W210 koji je praktično bio prvi novi model službeno etiketiran kao E klasa u programu nemačke kompanije (prethodno je restilizovani W124 tokom poslednje dve godine prodaje nosio istu oznaku, ali je to bio stari model iz sredine osamdesetih).

Najupečatljiviji stilski detalj nove E klase bila su četiri prednja fara u eliptičnoj formi.

Treba napomenuti da je u ovom slučaju Mercedes odlučio E klasu ponuditi kao limuzinu i karavan (T model).

Inovativna tehnička rešenja

Auto je tradicionalno nudio i inovativna tehnička rešenja, kojih je u ovom slučaju bilo više od trideset.

Glavni noviteti bili su ETS (Electronic Traction System), dizel motor sa direktnim ubrizgavanjem, sa turbo punjačem i “intercoolerom”, nova generacija 4Matic stalnog pogona na sve točkove, prvi u svetu ugrađeni graničnik sile zatezanja sigurnosnog pojasa, te na kraju uvođenje u program “common rail” sistema ubrizgavanja goriva kod dizel motora.

Optimizacija strukture karoserije sa velikim zonama deformacije, uz vazdušne jastuke nove generacije (prvi put u ponudi bočni) zaslužni su za činjenicu da je prva E klasa bila među najbezbednijim automobilima u klasi.

E klasa linije W210 ispunjavala je tržište emocijama sve do 2002. godine i zadržala je slavu prethodnika činjenicom da je to bio najprodavaniji automobil u svojoj klasi na svetu.

Proizvedeno je ukupno 1.374.199 limuzina i 279.238 karavana.

(Foto: Mercedes promo)

Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)