Datum:

13.01.2014. 16:40

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3819 pregleda

Detroit će do 26. januara biti domaćin prve velike automobilske smotre u 2014. Očekuje se 40 noviteta, a glavno mesto Salona trebalo bi da zauzme nova generacija “mercedesa“ C-klase.

Limuzina srednje klase nemačkog proizvođača dobila je moderan dizajn po uzoru na novu S-klasu. Takođe, C-klasa je prvi “mercedes” koji koristi prednost nove tehnologije i platforme. “Mercedes“ C-klase je porastao u dužinu za 9,5 centimetara, četiri centimetra je širi, međuosovinsko rastojanje je sa 2,76 povećano na 2,84 metra, dok su za četiri centimetra prošireni tragovi prednjih i zadnjih točkova.

C-klasa je dobila novu prednju osovinu sa osloncem u četiri tačke. Agilnija od prethodnika, pri čemu je kompletan automobil postao osetljiviji na pokrete upravljača i vozaču pruža veće (sportsko) zadovoljstvo.

Kupcima se nude tri različita sistema ogibljenja: standardno, AMG sport sa tvrđim oprugama i amortizerima koji spuštaju automobil za dodatnih 15 milimetara i, prvi put u klasi, vazdušno “airmatic” ogibljenje sa četiri režima.

Na lansiranju, “mercedes“ C-klase biće dostupan sa tri motora, jednim dizel i dva benzinska. Tu je “C220 blutek”, dizelaš sa 170 KS i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji bi u proseku trebalo da troši četiri litra. Ponudu benzinaca otvara C180, sa 1,6-litarskim motorom i 156 KS, a zatvara C200 (184 KS), koji do stotke ubrzava za 7,5 sekundi.
 
Motori su upareni sa novim šestostepenim manuelnim menjačem, dok se može doplatiti za sedmostepeni 7G-tronik automatik. Do kraja 2014. godine očekuje se i uvođenje novog devetostepenog automatskog menjača.

Prodaja počinje na proleće, a bazni “mercedes“ C180 će u Nemačkoj koštati 33.558 evra. Slična cena očekuje se i kod nas.
 
421053_mercedesbenzcclass20151600x1200wallpaper32_hsUnutrašnjost

Automobil je baziran na novoj modularnoj platformi sa pogonom na zadnje točkove koju će koristiti i svi naredni “mercedesi” (osim A i B klase).

MRS platforma s lakoćom može da se prilagodi verzijama sa hibridnim i električnim pogonom.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)