Datum:

02.11.2016. 16:39

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Počevši od sledeće godine, Mercedesova perjanica dobija motore razvijene od strane AMG-a.

Štutgartska marka širi motornu ponudu za S klasu, i to sa tri nova agregata – rednim šestocilindarskim dizelom i benzincem, kao i biturbo V8 benzincem. Ovi novi motori donose „revolucionarne“ tehnologije, poput integrisanog startera-alternatora (ISG) i električnog sistema od 48 volti, kao i pomoćni elektro kompreor (eZV).

Novi V8 zamenjuje postojeću osmocilindarsku jedinicu iz S500, a reč je, po Mercedesu, o jednom od najekenomičnijih V8 motora na svetu. Kodnog imena M176, ova jedinica poseduje funkciju deaktivacije cilindara, koja može da isključi do četiri cilindra i doprinese uštedi goriva za deset odsto u odnosu na aktuelni motor. Pored toga, inženjeri su su turbo punjače pozicionirali između redova cilindara.

Novi biturbo V8 isporučuje 476 ks i 700 Nm iz 4,0 litre zapremine. Ono što je interesantno je da će revidirani S500 dobiti filter čađi kao standardnu komponentu od sledeće godine. Mercedes je među pionirima kada je reč o ovoj tehnologiji, koja koristi materijal po imenu kordierit.

Benzinski šestocilindraš, M256, koristi inovativni elektro sistem od 48 volti i turbo punjač sa pomoćnim električnim kompresorom, uz integrisani starter-alternator. ISG obezbeđuje hibridno funkcionisanje poput privremenog povećanja snage ili rekuperacije energije, uz postizanje uštede goriva, koja je prethodno bila rezervisana za visokonaponsku hibridnu tehnologiju.

Mercedes još uvek nije objavio tačne specifikacije što se performansi motora tiče, ali 3,0-litarski redni šestocilindraš isporučuje 408 ks i više od 500 Nm. U odnosu na V6 kojeg zamenjuje, emituje oko 15 odsto manje CO2.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)