Datum:

25.01.2021. 21:14

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Do 1.400 jedinica je pogođeno ovim problemom.

Mercedes-Benz S klase dobar deo automobilske javnosti (s razlogom) smatra „najboljim automobilom na svetu“. Međutim, svi znamo da ništa nije savršeno.

Daimler je investirao 730 miliona evra u svoju „Factory 56“ fabriku u Zindelfingenu, da bi je pripremio za proizvodnju W223. Međutim, samo nekoliko meseci nakon početka proizvodnje, perjanica je već pozvana na korektivne intervencije.

Kako je ovako nešto moglo da se desi? Uzrok su unutrašnje pričvrsne spone, što može da dovede do ozbiljnih problema na upravljačkom sistemu (u najgorem scenariju). Na vlasnike se apeluje da zakažu termin u lokalnom Mercedesovom servisu da bi se sporne komponente proverile i zamenile ukoliko je potrebno, bez naplate, naravno.

Portparol kompanije je izjavio da se povlači do 1.400 vozila. Vlasnici su obavešteni pisanim putem, uz tekst koji sadrži termin „hitno“.

Mercedes objašnjava da je problem u tome što pogođene S klase možda ne poseduju pričvrsne spone predviđene za ovo vozilo, što za posledicu može da ima to da ozubljena letva volana „neće trajno podneti opterećenje tokom vožnje“.

Po nemačkom proizvođaču, dotičnu komponentu šalje snabdevač, prethodno sklopljenu u jednu jedinicu, koja se zatim instalira u „Factory 56“ fabrici, gde s proizvodnih linija silazi i Maybach verzija, a uskoro i električna perjanica EQS.

Dodatne verzije S klase su u pripremi, uključujući dva „plug-in“ hibridna AMG-a, koji će poneti oznake S63e i S73e. V12 će doduše doživeti novu generaciju, ali ne u eventualnom S65, već ekskluzivno u luksuznoj Maybach varijanti. U aktuelnoj generaciji nema više modela s dvoje vrata, s tim što su AMG GT Coupe i SL pozicionirani kao zamene za S klasu Coupe i S klasu kabriolet.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)