Datum:

19.02.2017. 11:02

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Javna je tajna da su kupci Mercedesa poslednjih godina mnogo zadovoljniji njegovim dizajnom i performansama nego kvalitetom.

Dokazi ove tvrdnje da Mercedes ima problem sa kvalitetom elektronike i završne montaže stižu sa svih strana, da bi juče Mercedes i zvanično pozvao vlasnike pojedinih modela da u najkraćem mogućem roku posete servis.

Problem je “priznat” još u novembru, a najnoviji opoziv se odnosi uglavnom na novu E-klasu.

Problemi su gotovo indentični onim koji su uočeni krajem prošle godine na modelima GLE i GLS. U ovom slučaju on se detektuje pogrešnim prepoznavanjem težine putnika. Zaduženi senzor netačno očitava masu odrasle osobe prilikom sedenja na suvozačkoj poziciji. Bord kompijuter u toj situaciji dobija informaciju da se radi o detetu, pa automatski eliminiše rad suvozačkog vazdušnog jastuka.

Opoziv ovakve prirode zahvatio je pored E klase i modele GLE, GLE Coupe i GLS modela.

Istovremeno iz Mercedesa saopštavaju i da su otklonjeni mogući propusti kod vetrobranskih stakla na modelima GLE i GLS budući da su propuštali vlagu.

Mnogobrojne reklamacije na kvalitet Mercedesa su logična posledica hiperprodukcije u premijum segmentu. 

Samo u februaru Mercedes će opozvati u servise ukupno 18.415 vozila.
Malo li je?

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)