Datum:

29.10.2018. 21:15

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Titula najbržeg automobila u nekom od segmenata na legendarnom Norsdšlajfeu kao da je postala prioritet marketinškim odeljenjima raznih proizvođača automobila.

Naime, svi proizvođači automobila traže neki segment koji nije pretrpan konkurencijom kako bi svoj model proglasili “najbržim (ime segmenta/niše) na Nirburgringu”. Međutim, ponekad se ljudi zaduženi za maketing upletu u sopstvenu mrežu specivičnih izraza.

Uzmimo na primer Mercedes-AMG. Poznato je da ljudi iz te kompanije ne vole da se njihov model AMG GT 4-Door Coupe naziva sedan modelom. Na stranu činjenica da je reč o automobilu koji zapravo ima petoro vrata i “liftback” tip karoserije, Mercedes je morao da pronađe kategoriju u kojoj bi ovaj model mogao da ponese titulu “rekordera na Nirburgringu”.

Postavlja se pitanje šta su onda markentiški stručnjaci smislili? Naime, oni su se odlučili da gore pomenuti model “okite” titulom “najbržeg serijskog automobila sa četiri sedišta”.

Primećujemo da je Mercedes izbegao upotrebu termina “sedan sa petoro vrata” pre svega zbog toga što se to ne poklapa sa načinom na koji se on reklamira (a verovatno i zobg toga što je od njega brži Jaguar XE SV Project 8). Međutim, Mercedes je izbegao i upotrebu termina “kupe sa petoro vrata”, što je zanimljivo.

Zašto je dodat i termin serijski? Verovatno zbog gore pomenutog Jaguar XE SV Project 8 koji iako je brži, je zapravo specijalno izdanje koje će se proizvesti u ukupno 300 primeraka, dok je sa druge strane proizvodnja Mercedesovog modela ograničena samo potražnjom na tržištu.

U svakom slučaju, ništa od svega ovoga (marketing zavrzlame) ne osporava činjenicu da je AMG GT 63 S jedna impresivna mašina. Na kraju krajeva, taj model je krug na Nirburgringu završio za samo 7 minuta i 25,41 sekundu, sa Demijanom Šafertom za volanom.

Prema tome, ovaj model je malo brži od modela Mercedes-AMG SLS Black Series (7:25.67) i skoro je jednako brz kao Ferrari Enzo (7:25.21) i Lamborghini Aventador LP 700-4 (7:25). Ipak, nije brz kao Jaguar XE SV Project 8, koji je krug na toj stazi završio za 7 minuta i 21,23 sekunde.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)