Datum:

01.06.2015. 22:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5357 pregleda

Za sportski automobil veoma je važno da bude lagan ali i da se približi idealnom, 50-procentnom rasporedu mase po osovinama. Mazdini inženjeri pohvalili su se da su na modelu MX-5 uspeli da ispune oba zadatka i to su dokazali jednim neobičnim testom.

Četvrta generacija Mazde MX-5 počela je da se proizvodi ovog proleća u fabrici u Hirošimi.

Automobil koji je premijerno zasijao pod reflektorima pariskog sajma u oktobru 2014. svojim dizajnom i tehnologijama ponovo postavlja standarde u segmentu malih sportskih dvoseda.

Zahvaljujući novim konstruktivnim rešenjima i upotrebom lakših materijala, masa nove Mazde MX-5 manja je za 100 kg u poređenju sa prethodnom, trećom generacijom.

Japanski proizvođač posebno ističe da je težina vozila podjednako raspoređena na prednju i zadnju osovinu a to je i dokazao – uz pomoć vage i libele.

Podsećamo, Mazdin roudster prvo stiže na japansko tržište, početkom juna, u verziji sa 1.5 litarskim SKYACTIV-G benzincem koji proizvodi 131 ks (96 kW) i razvija maksimalni obrtni moment od 150 Nm.

Prodaja u drugim delovima sveta počeće tokom leta, prema unapred utvrđenom planu ovog proizvođača.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)