Datum:

18.04.2018. 22:04

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Dizajneri i inženjeri “Mazde” ne odustaju od primene japanske drevne filozofije u auto-industriji. “Kodo” (duša pokreta), dizajnerska filozofija primenjena na mnogobrojnim modelima proizvođača iz Hirošime, u potpuno novom terencu “mazdi CX-5” dopunjena je “jedinstvom čoveka i vozila” (Jinba Ittai), jedinstvenim osećajem povezanosti koji omogućava, bar u ovoj kategoriji vozila, neverovatno uživanje u vožnji.

Želja čelnika “Mazde” je bila da vozač i putnici dožive uzbudljivo iskustvo vožnje i da požele da što više vremena provedu u kabini ovog vozila. I uspeli su u tome!

Potpuno nova i spolja i iznutra, ova “mazda”, koja je bila jedan od troje finalista u izboru za svetski automobil godine, toliko je zavodljiva, uzbuđujuća, komforna, “pametna”, da stvarno imate osećaj da se nalazite u nekoj novoj vozačkoj dimenziji.

Automobil se otključava i startuje bez kontakta (dovoljno je da imate ključ u svojoj blizini). Optimalni položaj za volanom se zauzima lako i jednostavno, sve će elektronika da odradi za vas.

Sve komande na volanu ili centralnoj konzoli su logično postavljene, nadohvat ruke. Sedišta su neverovatno udobna, imate osećaj da su skrojena po vašoj meri. Naravno, mogu i da se zagrevaju, hlade… Audio-sistem je neverovatan – “boze” zvučnici, subvufer, sve je tu za vašu ličnu koncertnu dvoranu na točkovima. Automatski klima-sistem će vam dodatno ulepšati vreme provedeno u kabini, kao i mnogobrojni multimedijalni sadržaji koje možete da koristite na osmoinčnom tač-skrin ekranu. Podrazumeva se da je navigacija savršena, da su u opciji i glasovne komande, a da biste, pored svih tih čuda moderne tehnologije, bili fokusirani na vožnju, pomaže vam i “hed-ap” displej, lako čitljiv, s puno korisnih informacija, koji se nalazi ispred vozača, u nivou očiju.

“Mazda CX-5” će vam asistirati u mnogobrojnim situacijama – od parkiranja do upozorenja na nailazak vozila iz “mrtvog ugla”.

Zahvaljujući naprednoj sigurnosnoj tehnologiji “aktivsens”, svako može da se opusti i uživa u vožnji. Tu je i pogon na sva četiri točka, sistem i-ACTIV, a da bi sve teklo kao po loju, tu je novi sistem upravljanja i kontrole nad vozilom G-Vectoring Control, sposoban da otkloni vozačeve greške. Ovaj sistem prati rad radara i kamera i saobraćajne znakove, predviđa eventualnu nesreću, upozorava koči ako treba… Vi samo treba da uživate.

Pri tome su u “Mazdi”, kako se i očekuje od japanskih proizvođača, posebnu pažnju posvetili emisiji štetnih gasova.Tako je emitovanje ugljen-dioksida, u zavisnosti od vrste motora, svedeno u raspon od 132 do 159 grama po pređenom kilometru, što je više nego odličan rezultat za ovu vrstu vozila.

Tu su i nove boje, koje jednostavno oduzimaju dah, kao i originalna, sasvim nova “soul crvena kristal”.

Motori pod haubom su moćni “benzinci” radne zapremine 1.998 ccm u verzijama sa 160,165 i 194 KS, kao i “dizelaši” od 2,2 i 2,5 litara sa 150 i 175 KS. U ponudi su manuelni i automatski menjači sa šest brzina.

Na našem testu smo vozili verziju sa dizel motorom od 2,2 litra (automatik) i 175 KS, koja od 0 do 100 kilometara na čas stiže za 9,5 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 206 kilometara na čas.

Potrošnja u gradskim uslovima je 6,7 litara na otvorenom 5,3 i u kombinovanom režimu 5,8 litara na 100 pređenih kilometara.

Početna cena je 23.290 evra.

Dimenzije:

  • Dužina: 4.550 mm
  • Širina: 1.840 mm
  • Visina: 1.680 mm
  • Prtljažnik: 506 l


Brojke:

  • 206 km/č je maks. brzina
  • 23.900 evra je početna cena

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)