Datum:

15.10.2017. 11:28

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Najnovije vozilo radionice snova iz Hirošime “mazda CH-5” odnedavno je i u ponudi na tržištu Srbije.

Skrojeno po osnovnim principima japanske “Jimba ittai” filozifije ovo vozilo, tvrde u “Mazdi” ima zadatak da “probudi vozača” u vama i da vam stvori osećaj jedinstva kojeg imaju jahač i konj…

– Nikada ne vozite sami kada ste za volanom “mazde CH5” – tvrde inženjeri ove japanske kompanije. Sve u ovom automobilu, krcatom (“skajaktiv”) tehnologijom je usredsređeno na čoveka, pomažemu ne samo da uživa u vožnji već i da mu omogući maksimalnu podršku i garantuje maksimalno moguću bezbednost.

Dizajneri “Mazde” ni u ovom slučaju nisu odstupili od principa “KODO – duša pokreta”, tradicionalnog japanskog dizajnerskog (i filozofskog) pravca što je rezultiralo elegantnim, sportskim izgledom. Naravno, sve je kao i uvek, izrađeno od vrhunskih materijala, bilo da se radi o specijalnom čeliku izuzetne čvrstoće ili koži kojom je unutrašnjost vozila dodatno oplemenjena.

Kako “mazda CH5” “leži” na putu, kako zadovoljstvo pričinjava ne samo vozaču nego i putnicima je teško opisati rečima. Ukratko, ne treba da budete vrhunski vozač da bi ste uživali u vrhunskim performansama.

Od upravljača, menjača, vešanja, motora sve je “upregnuto” u “skajaktiv” sistem začinjeno mnogim “Mazdinim” specifičnim dodirima, kao na primer projekcijom osnovnih podataka (brzina, saobraćajni znaci i slično, na vetrobransko staklo ispred vozača… Pored aktivnog vozačkog displeja na “šoferki” tu su i električna peta vrata, veliki displej od sedam inča “tač-skrin” naravno, elektronsko podešavanje (grejanje,hlađenje) sedišta, vrhunski audio-sistem…

Tu su i svi najnapredniji sistemi za podršku vozaču od onog koji “vidi u mrtvom uglu” do automatskog kočenja, pomoći pri parkiranju.

“Mazda” je u “h-peticu” ugradila skoro sve što je sada poznato na automobilskom tržištu, a mnogo toga svojstveno samo kompaniji iz Hirošime.

Na primer, podršku “skajaktiv” motorima daje i “G-vektoring” sistem koji je prvi sistem kontrole na svetu koji prilagođava obrtni moment motora prilikom prolaska kroz krivine i “i – aktiv AWD” sistem pogona na sva četiri točka koji koristi čak 23 senzora za obezbeđivanje optimalnog obrtnog momenta i kontrolu vozila po potrebi.

Ili na primer, “natural saund smuter” koji utišava zvukove motora sa izuzetno preciznom DE kontrolom povećanja pritiska u sistemu motora.

“Mazda” je naravno u samom vrhu takozvane konektivnosti, ili povezanosti. To je postiguto celim nizom tehnologija koje omogućuju vozaču potpunu interreakciju.

Ceo sistem radara, senzora, pomaže i da vozilo ne napusti željenu traku, da se zaustavi kada je to potrebno a vozač ne reaguje, pa sve do “pametnog kočenja u gradu” pri čemu “mazda CH5” sada ne samo da prepoznaje vozila nego i pešake a zahvaljujući i ultrazvučnim senzorima ovaj sistem funkcioniše i pri vožnji unazad.

Benzinski od 1.998 kubika i 165 KS i dizel motori od 2.191 ccm sa 150 odnosno 175 KS su, rekosmo samo deo već legendarne “skajaktiv” tehnologije.

Upareni sa manuelnim ili automatskim menjačem predstavljaju vrhunsko delo koje je ne samo sposobno da odgovori svim zahtevima vozača već i da mu sačuva džep.

Prosečna potrošnja benzinskog agregata je oko 6,6 a dizelaša 5,8 litara na 100 pređenih kilometara.

“Mazda CH5” u Srbiji ima početnu cenu od 23.295 evra za benzinca sa 165 KS odnosno 27.790 za dizelaša sa 150 KS.

  • 1.680 mm je visina
  • 4.550 mm je dužina
  • 1.840 mm je širina

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)