Datum:

01.05.2013. 11:41

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 9266 pregleda

Ženeva, Frankfurt i Pariz imaju bogatu tradiciju i međunarodni karakter, ali Salon u Šangaju, koji je završen u nedelju, ozbiljno preti da preuzme primat. Razlog za selidbu na istok je jednostavan – Kina je najveće tržište novih automobila.

Priču krećemo od “Maseratija” koji se u Šangaju pojavio sa novim modelom “gibli”. Atraktivni “gibli” je dobio ime po vrućem pustinjskom vetru, a njegov zadatak je da ispuni planove “Maseratija” koji želi da 2015. završi sa 50.000 prodatih automobila.

Italijani ne kriju da “gibli” prati dizajnserska rešenja sa većeg, starijeg i skupljeg prata “kvatroporta”. Maska i prednji branik su takođe gotovo identični, dok su farovi i poklopac motora kod “giblija” dobili drugačiji stil. Prodaja počinje na jesen, a “gibli” će pokretati 3,0-litarski biturbo V6 benzinac sa 330 KS, odnosno 410 konja (snažniji se ugrađuje i u novi “kvatroporte”), uparen sa osmostepenim automatskim menjačem. Očekuje se da će početna verzija “gibilja” koštati oko 65.000 evra.

BMW se u Šangaju predstavio konceptom X4, novim kupeom sa četvoro vrata minhenskog brenda koji će se proizvoditi u Spartanburgu (Južna Karolina), a čija bi prodaja trebalo da počne krajem 2014. godine. Novi član BMW-ove “X porodice” trebalo bi da premosti jaz između modela X3 i X5. Cena bi trebalo da bude oko 3.000 viša u odnosu na slično opremljeni BMW X3, s tim što se X4 neće nuditi sa “sDrive” pogonom na zadnje točkove. BMW X4 je dugačak 4,648 metara, širok je 1,915 a visok 1,622, dok je međuosovinsko rastojanje 2,81.

“Mercedesova” premijera na Salonu je konceptni model GLA, SUV kupe sa petoro vrata, dugačak 4,38 metara, širok 1,97 i visok 1,58 metara, koji koristi platformu nove generacije A-klase. Široki bokovi i veliki otvori za točkove naglašavaju (pro)terenske gene “mercedesa GLA”. Na zadnjem kraju smo prepoznali blago dorađena svetla A-klase, dok je pogled posmatrača fokusiran na velikim otvorima dvostrukih završetaka izduvne cevi. Izloženi GLA pokreće dvolitarski turbo benzinac sa 211 konjskih snaga, povezan sa 7G-DTC automatskim menjačem.

Autor: Miloš Jovanović, Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)