Datum:

08.03.2015. 17:28

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3219 pregleda

Na aktuelnom Salonu automobila u Ženevi, izvršni direktor Fijat-Krajsler grupacije, Serđo Markjone je priznao da Fijat više nikada neće biti konkurentan na masovnom tržištu Evrope kao što je nekada bio.

Markjone je, međutim, skrenuo pažnju da se ova promena uklapa u strateški plan njegove firme.

Prošle godine su svi veći nemački brendovi poput Audija, BMW-a i Mercedesa u Evropi prodali više vozila od Fijata, dok se Škoda znatno približila italijanskom proizvođaču.

“Kada je reč o obimu proizvodnje u Evropi, Fijat više ne može, ali i ne namerava, da ponudi punu paletu proizvoda poput ostalih masovnih proizvođača”, rekao je Markjone. “Fijat će izgubiti svoj ugled kao generalni brend, ali će se fokusirati na ono što najbolje radi”, dodao je on

Markjone je postupno suzio Fijatovu paletu vozila u Evropi i sada je fokus na manjim modelima poput “pande” i porodice “500” u kojoj se nalaze “500” hečbek, “500L” minivan i “500X” krosover.

Dugo očekivana zamena za “bravo” kompaktni model je najavljena za 2016, a proizvodiće se u Turskoj. U međuvremenu, ostareli “punto”, jednom Fijatov najprodavaniji model, u budućnosti će verovatno biti zamenjen novim članom porodice “500”.

“U sledećih pet do deset godina, naš udeo u tržištu će se znatno promeniti zbog dve stvari. Prva je globalizacija Jeep brenda, a druga je uvođenje Alfa Romea kao globalnog proizvođača premijum i sportskih automobila”, zaključio je Markjone u Ženevi.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)