Datum:

01.05.2011. 14:01

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 24215 pregleda

Renaultov rumunski ulog – Dacia Logan, uspela je da prevaziđe status najjeftinijeg automobila i polako se upustila u igru sa velikim imenima automobilske industrije. Iako joj očigledno fali onih kvaliteta koji bi joj obezbedili epitet premium vozila, ovaj automobil, koji se prodaje bilo kao Dacia, Renault ili Mahindra, je veoma tražen u zemljama u razvoju, što Renault-u obezbeđuje visoke prodajne statistike.

U Indiji, koja predstavlja najbrže rastuće tržište (odmah nakon Kine), prodaja Logan-a je uzela maha. U Indiji Logan najpre nije bio naročito uspešan, sa prodajom od 60.000 jedinica u pet godina (a godišnja meta je bila brojka od 50.000 vozila), što je dovelo do separacije Renault-a od Mahindre. To nije zaustavilo indijskog proizvođača da ostvari potencijal koji je ovaj model imao. Mahindra je, u tom duhu, predstavila novu verziju modela, za koju se smatralo da više odgovara ovoj zemlji.

Ta nova verzija nazvana je Verito (izvedenica iz latinske reči ”verito”, što znači ”istina”), a pokreću je dva Renault-ova motora – benzinac i dizel. Imaće slične nivoe opremljenosti kao i Logan, uključujući i ABS sa EBD, vazdušne jastuke, naslone za glavu na svim sedištima, vozački informacioni sistem itd.

”Verito, sa svojom jedinstvenom vrednošću uklapa se u Mahindrin DNK, nudeći snažno, izdržljivo i sportsko vozulo. Po prvi put, koristimo platformu društvenih medija kako bismo promovisali novi proizvod, koji odražava alternativan način razmišljanja. Prethodni Logan će i dalje od nas dobijati kompletan servis i podršku,” kaže Rajesh Jejurikar, izvršni direktor Mahindre.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)