Datum:

23.08.2018. 9:17

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

U vremenu sadašnjem, kada se neki proizvođači automobila odlučuju da skoro potpuno iz ponude izbace vozila koja ne pripadaju SUV kategoriji (tu računamo i krosovere, naravno), “Reno” ostaje dosledan sebi i svojim poštovaocima (to ne znači da ovaj francuski gigant nema izuzetnu paletu SUV i krosover vozila, naprotiv) pa je tržištu ponudio jednu izuzetno skladnu limuzinu, koja je pozicionirana (ali, rekli bi smo samo veličinom ) ispod sjajne “drumske krstarice”, prve perjanice “reno talismana”.

Dinamična, skladna, otmena limuzina “reno megan grand kupe” je vozilo koje pleni ne samo svojim dizajnom već pruža i obilje komfora (kako i dolikuje limuzini) pri čemu su magovi iz “renoa” vozaču i putnicima ponudili najsavremenija tehnološka rešenja koji olakšavaju (i ulepšavaju) svakodnevni život. Naravno nije zaboravljena ni vrhunska bezbednost.

 

“Grand kupe” je, kao i svi novi “Renoi” jasno izdvojen iz mase vozila jedinstvenim, prepoznatljivim svetlosnim potpisom. LED tehnologija, 3D efekat, jasno uočljivo i danju i noću.

Ulazak u vozilo je bez ključa, odnosno, karticu je potrebno da imate negde u džepu, torbici… Ukoliko imate “pune ruke stvari, torbi”, vrata prtljažnika će vam se sama otvoriti ukoliko jednostavno mahnete nogom ispod zadnjeg branika. Prtljažnik ima 503 litara zapreminu a otvor je širok 110 cm što znači da ćete, veoma lako, utovariti i predmete većih gabarita.

Sedišta su napravljena sa najvećom mogućom pažnjom. Imaju i funkciju masaže na sedištu vozača (grejači su na oba prednja), udobna su, ergonomska i pružaju optimalnu podršku telu.

DIMENZIJE VOZILA

  • Dužina vozila 4.632 mm
  • Širina vozila 1.814 mm
  • Visina vozila 1.443 mm
  • Zapremija rezervioara 49 – 49,7 lit.
  • zapremina prtljažnika 503 lit.
  • Masa vozila 1.322 kg

Kabina je prostrana, a osećaju da se nalazite u, bar za broj većoj limuzini, doprinosi i veliki stakleni, panoramski krov.

Vozač optimalni položaj za uprvljačem zauzima veoma lako. Sedište pomera i napred i nazad i gore i dole, baš kao i volan. Instrument tabla je moderna i čini je LCD TFT ekran od sedam inča i pruža izobilje informacija. Ekran multimedijalnog sistema je u suštini tablet uređaj sa ekrenom oesetljivim na dodir i integrisanim “R-LINK 2” multimedijalnim sistemom. Moderni vozači mnogo pažnje posvećuju personalizaciji svog mezimca a “grand kupe” vam omogućava da birate, kombinujete šest “korisničkih profila”. Displej, klima, položaj vašeg sedišta, pristup radiju, navigaciji ili vašim aplikacijama. Sve je tu, lako uočljivo, upotrebljivo, prilagodljivo.

I ne samo da možete da povežete svoj smartfon uz pomoć “Apple CarPlay” ili “Android Auto” aplikacija već vam je ponuđen i “multi-sense” sistem, koji kako kažu u “Renou” omogućava “da podesite svoj stil vožnje naspram vašeg raspoloženja”. Jednostavno izaberete jedan od pet načina vožnje za optimalan komfor ili senzacionalnu dinamiku.

Nisu ovo jedine inovacije koje ne biste očekivali u vozilu čija početna cena je 13.590 evra. Tu je i “head-up”ekran u boji koji se nalazi tačno u visini očiju vozača koji ne mora više ni za tren da skrene pogled sa druma da bi saznao bitne podatke o vožnji od trenutne brzine, potrošnje, navigacije, do čitača saobraćajnih znakova).

U francuskoj kompaniji su posebno ponosni na svoj “Visio System”. Laički rečeno, to je “elektronski kopilot”. Ovaj uređaj vam omogućava da bezbrižno uživate u vašim putovanjima jer će umesto vas prepoznati saobraćajne znakove, upozoriće vas na nenamerni izlazak iz vozne trake, automatski će uključivati duga i kratka svetla…

Sistem je sposoban da analizira udaljenost vozila ispred i da vas upozori na opasnost od sudara. Ako ne reagujete aktivira vizuelne i zvučne indikatore, aktivira i naglo kočenje da biste izbegli ili ograničili štetu.

Nema više ni neprijatnog iznenađenja tokom preticanja. “Reanault MEGANE Grand Coupé” vas trenutno obaveštava o prisustvu vozila u vašem mrtvom uglu. Svetlosni signal se pojavljuje u spoljnom retrovizoru …

Pomenusmo cene…

Početna je 13.590 evra. Motor je 1,6 litarski benzinac sa četiri cilindra, sada već čuvene SCe oznake koji isporučuje 115 KS (5.500 obrtaja) i ima 156 nm obrtnog momenta v na 4.000 obrtaja. Motor je izrađen od aluminijuma, za pogon bregaste je upotrebljen lanac… Ručni menjač sa pet brzina je izuzetno precizan…

maksimalna brzina je 190 km na čas a od 0 do 100 km za čas stiže za 11,8 sekundi.

Rezervoar ima zapreminu od 49,7 litara što garantuje veliku autonomiju jer je kombinovana potrošnja 6,3 litra na 100 km.

Paket opreme je “lajf” ( postoje još za benzince “zen” i “biznis”).

Najjeftiniji model sa dizel motorom košta 15.790 evra. Paket opreme je “lajf” a motor ,jedan od najboljih dizelaša na tržištu 1,5 litarski DCi sa 90 KS ( obrtni moment 220 nm)koji je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem.

U ponudi je i snažniji 1,5 DCi sa 110 KS (obrtnio moment 260 nm)koji može da ima i automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom (obrtni moment 250 nm). Top ponuda je DCi sa 130 KS koji je uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem koji ima obrtni moment od 320 nm pri 1.750 obrtaja!

Najsnažniji dizelaš do stotke sprinta za 10,5 sekundi a maksimalna brzina mu je 201 km na čas.

Potrošnja dizelaša (emisija CO2 je 95 grama po pređenom kilometru) je nešto što i daljee, neodoljivo mami naše vozače.

Kako i ne bi, kada 1,5 DCi , u zavisnosti od snage i menjača, troši između 3,7 i 4,0 litara dizela u takozvanom mešovitom režimu vožnje!

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)