Datum:

02.12.2016. 22:22

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Lako je u velikoj limuzini osmisliti prostor i obezbediti komfor za vozača i putnike. Ali kad u malom, gradskom autu, dugom 3,6 metara dizajneri osmisle unutrašnjost u kojoj se vozač i tri odrasla putnika osećaju sasvim komotno, onda se tu radi o pravoj umetnosti.

“Folskvagenov” najmanji model “ap!” nedavno je redizajniran i na našem testu se obreo još lepši, simpatičniji, zabavniji i ekonomičniji.

Nemački gigant se potrudio da ponudi bezbroj novih opcija za individualizaciju i mnoštvo novih boja. Na raspolaganju su sada različite boje krova i maski retrovizora kao i aluminijumski naplaci. Istaknuti detalj su LED dnevna svetla i pokazivači pravca u retrovizorima, koji su sada deo standardnog paketa opreme. Iznenađujuća veličina prostora i komfor koji pruža za četiri odrasla putnika, nova komandna tabla, ventilacioni otvori i presvlake, sve je to sada dostupno u različitim bojama.

Detalji kao što su bela ambijentalna svetlost, komandna tabla deep dimension i sedišta beats pružaju osećaj da se nalazite u automobilu iz više klase.

Mali “ap!” ima i tempomat, limiter brzine i pomoć pri parkiranju. Pri tome je mališan i veoma “pametan” pa će vam priskočiti u pomoć ako u gradu na vreme ne uočite pešaka, vozilo i obaviće takozvano nužno kočenje!

Pod haubom se nalazi trocilindrični, jednolitarski motor koji može da ima 60,75 ili 90 konjskih snaga. Na našem testu smo imali verziju sa 60 KS i obrtnim momentom od 95 nm koji je na raspolaganju u rasponu od 3.000 do 4.300 obrtaja. Menjač, manuelni s pet brzina, opciono može biti zamenjen sekvencijalnim petostepenim ASG menjačem.

Ovaj motor sasvim lepo vuče vozilo teško 926 kilograma. tako do 80 km na čas stiže za 9,1 sekundu, a do 100 km na čas za nešto više od 14. Maksimalna brzina je 162 kilometra na čas.

Pri tome je potrošnja više nego zadovoljavajuće niska. U gradu, prema fabričkim podacima troši oko 5,5 litara benzina, na otvorenom putu 3,8 i u kombinovanom režimu vožnje 4,4 litra na 100 kilometara.

Na našem testu, posle pređenih 141 kilometar po gradu (ruku na srce, bio je vikend) potrošnja je iznosila 4,1 litar na 100 km…

Emisija CO2 u atmosferu je 101 gram po pređenom kilometru.

Uz trenutni popust u prodajnim salonima u Srbiji “ap!” sa troja vrata košta 8.990, a sa petora 9.390 evra.

auto-lepsi-i-ekom-4

auto-lepsi-i-ekom-7

auto-lepsi-i-ekom-3

auto-lepsi-i-ekom-2_620x0

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)