Datum:

02.09.2016. 13:14

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

CEO Lamborghinija Stefano Domenikali otkrio je da ova kompanija namerava da omekša svoj pristup kako bi privukla više ženskih kupaca, odnosno porodica koje će se voziti u Urus SUV-u. On je rekao da, iako je “bik uvek agresivan” (mislivši na Aventadora i Huracana), on može biti i “nežan”, kao dolazeći Urus.

Ova kompanija je tokom prošle godine prodala ukupno 3.245 vozila, ali svega pet odsto kupaca bile su žene. Zato oni sada žele da privuku upravo ovaj deo ciljne publike, starosti od 30 do 45 godina, time što će ponuditi brojne opcije sa kustomizaciju. Na ovaj način, Lamborghini pokušava da poveća godišnju prodaju na najmanje 3.500 jedinice godišnje za svoj SUV, odnosno ukupan broj prodatih vozila na 7.000 u 2019. godini.

Domenikali je obećao da će Urus biti momentalno prepoznatljiv kao Lamborgini, ne samo po svom izgledu, već i po vožnji. Dok je Aventador imao V12, a Huracan V10 motor, SUV će imati 4.0-litarski biturbo V8 motor iz Audija, specijalno prilagođen proizvodnoj verziji Urusa. Nešto kasnije pojaviće se i hibridna verzija, a odluka o čisto električnoj još uvek je pod razmatranjem. Urus sa dizelskim pogonom neće biti deo ponude.

Ovaj proizvođač superautomobila u vlasništvu Volkswagena nije prvi high-end brend koji radi na stvaranju SUV-a i koji želi da privuče žensku ciljnu publiku. Isto će raditi i Aston Martin sa svojim DBX-om, koji stiže krajem ove decenije.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)