Datum:

25.06.2018. 15:36

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Lamborghini neće odustati od atmosferskih motora za narednu generaciju svojih superautomobila, uprkos tome što je većina njihovih konkurenata prešla na turbopunjenje, radi smanjenja štetnih gasova i poboljšanja performansi.

Tehnički direktor ove kompanije Mauricio Ređiani je za Autocar rekao da je odlučio da odoli pritisku da smanji broj cilindara u budućevim Lamborghinijevim superautomobilima: „Svaki automobil ima misiju, a na osnovu te misije bira se pravi motor. Za Urus SUV odluka je pala na turbo, ali nastavićemo da biramo atmosferske motore sa supersportske automobile. U budućnosti, moraćemo da povedemo računa o potrošnji goriva i emisiji. Ubeđen sam u to da atmosferski motor, u kombinaciji sa hibridnim sistemom, može biti pun pogodak.”

Zamena za Huracan, koja stiže 2022, najverovatnije će biti plug-in hibrid, ali Ređiani je nagovestio da će i naslednik Aventadora možda imati neku formu elektrifikacije.

Najveći problem sa kojim se Lamborghini suočava tiče se gustine baterijskih ćelija. Ova italijanska kompanija trenutno sarađuje sa MIT-om na razvoju karoserije od karbonskih vlakana u koju se može smesiti baterija kakva im ne potrebna. 

Naredni Lamborghini će, uprkos svemu, imati atmosferski V10 motor. Ređiani o tome kaže: „Reakcija koju imate od desetocilindarskog motora ne može se dobiti nikako drugačije. To je ono što naši kupci vole. Zašto moram da radim nešto drugačije? Ako verujem atmosferskom motoru, zašto da se pomirim za V8 ili V6? Ja sam Lamborghini, na vrhu sam lestvice supersportskih automobila. Hoću da ostanem tu gde jesam.”

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)