Datum:

10.05.2011. 16:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5537 pregleda

Postoji određen broj ljudi koji smatra da roadsteri nikada nisu toliko dobri kao njihovi kupe parnjaci, bez obzira na to kakvu poruku njihovi proizvođači želeli da pošalju (mada se svi oni slažu da postoje neka papreno skupa odstupanja od tog ”pravila”). U svakom slučaju, kada su u pitanju Lamborghini-ji, malo šta se može uporediti sa zvukom V12 motora iza vas, dok vozite brzinom od 322 km/h. Postoji konsezus da se taj osećaj može uporediti jedino sa uraganom u kosi.

U poslednje vreme se čini da smo prilično prenatrpani italijanskim superautomobilima (brzi podsetnik: Pagani Huayra, Ferrari 458 Italia i Lamborghini Aventador), ali nijedan od njih još uvek nema roadster verziju. Ono što će se u tome promeniti, prema navodima Eurocar bloga, jeste to što će Lambo ”otkinuti” krov svom ljubljenom Aventadoru do kraja ove godine. Kada se uzme u obzir činjenica da je Aventador već rasprodat, i to na period od narednih godinu i po dana, ovo je zaista smeo poduhvat.

Iako će se svakako desiti neke značajne izmene u Aventadoru kao roadsteru, očekuje se da će rezultat biti izvanredan. Pokretaće ga isti potpuno novi 6.5-litarski dvanaestocilindarski motor koji ubrzanje od nule do 100 km/h vidi kao šalu koja traje 2.9 sekundi (a zasluga za to se delimično mora pripisati i pogonu na sva četiri točka), a maksimalno postiže 350 km/h. Aventador ima i ISR (Indipendent Shifting Rods) prenos, koji obezbeđuje prebacivanje brzina za 50 milisekundi.

Inžinjeri nisu štedeli magiju na ovom superautomobila, tako da mu je u poređenju sa Murcielagom smanjena potrošnja goriva, kao i emisija štetnih gasova, dok mu je snaga povećana za 8%.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)