Datum:

29.01.2019. 21:04

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Sa rastom proizvodnje i prodaje iz godine u godinu, proizvođači skupocenih supersportskih automobila dolaze u opasnost da izgube na ekskluzivnosti koju su ranije imali.

Kada je Ferrari pre nekoliko godina odustao od politike ograničavanja proizvodnje na 7.000 vozila godišnje, mnogi su smatrali da će time biti narušena reputacija ovog brenda kao proizvođača ekskluzivnih automobila.

To se za sada nije dogodilo, iako je Ferrari iz godine u godinu beležio rast prodaje vozila.

Da je ipak potrebno napraviti balans između povećanja profita i ekskluziviteta, pokazuje najnovija odluka Ferrarijevog rivala, Lamborghinija.

Lamborghini takođe poslednjih godina beleži velike stope rasta proizvodnje, a značajan impuls prodaji dao mu je treći model u gami – SUV Urus.

Iako čelnike ove kompanije (kao i akcionare) raduje ovakav trend, ipak je odlučeno da se godišnja proizvodnja limitira.

U razgovoru za CarAdvice, prvi čovek Lamborghinija, Stefano Domenikali, rekao je da će ograničenje stupiti na snagu več sledeće godine.

Italijanski proizvođač će u 2020. napraviti najviše 8.000 automobila, od čega će polovinu činiti SUV Urus. Od preostalih 4.000, dve trećine će biti verzije modela Huracan, a jednu trećinu će činiti primerci Aventadora.

Međutim, čak i limit od 8.000 proizvedenih vozila predstavlja značajan skok u odnosu na, do sada, rekordnu 2018. kada je sa fabričkih traka sišlo 5.750 Lamborghinija.

Prošle godine proizvodnja je skočila za 51% u odnosu na 2017, a najzaslužniji za to bio je upravo pomenuti Urus koji je, iako u prodaji tek od jula, pronašao 1.761 kupca širom sveta.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)