Datum:

03.06.2016. 22:05

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Segment krosovera neprestano raste na globalnom planu, a nova istraživanja pokazuju da su dame glavni razlog popularnosti ovog tipa vozila u SAD. Žene iz nekog razloga preferiraju „urbane terence“ više nego muškarci. To možda ne čudi, jer novi modeli nude odličnu kombinaciju male potrošnje i obilja unutrašnjeg prostora.

Od 2010. do 2015., prodaja krosovera ženama je skočila za 34 odsto, dok je kod „snažnijeg pola“ taj rast tek 22 odsto. Dame posebno preferiraju premijum tržište, jer su tu prisutnije tokom navedenih godina čak 117 odsto više. Ovo ima veze sa demografijom. Žene se kasnije udaju i kasnije imaju decu. Pored toga, one koje su „singl“, gravitiraju tome da su obrazovanije i imaju bolje prihode. Ovi faktori su doveli do toga da je više novca na raspolaganju za trošenje, tako da se kupuju vozila koja u potpunosti ispunjavaju brojne svrhe, što u suštini krosoveri odlino rade. Dodatno, preko 66 odsto žena u 2015. se izjasnilo da su potpuno nezavisno kupile svoje krosovere.

Proizvođači iz ovoga naravno izvlače korist. Ne samo što im raste prodaje, već žene imaju tendenciju da ostaju lojalne određenoj marki i prilikom budućih kupovina.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)