Datum:

30.03.2015. 10:15

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3306 pregleda

Tačno u 11.15, u subotu su se u tunelu “Šarani” u istoimenom selu iznad Gornjeg Milanovca, na deonici E-763 budućeg Koridora 11, odnosno auto-puta Beograd – južni Jadran, ugasili motori dva teška bagera “burgije”, a prolomio se – aplauz. Jer, bageri “burgije” su, svaki sa svoje strane, upravo tad probušili preostali zid od stena gromada, čime je desna traka, neimarski rečeno cev tog tunela – probijena!

Za radnike firme “Energoprojekt-niskogradnja” i neimare proboj ovog tunela je, kako kažu, ravan podvigu. Jer je svetlo sa do subote još mračne strane tunela ušlo pre ugovorenog roka. Inače, ovo je najduži tunel na pomenutoj deonici od Ljiga do Preljine, dug 887 metara.

– Siguran sam da će do kraja ove godine ta deonica postati poluautoput, da će saobraćaj, najverovatnije, biti omogućen jednom stranom – najavljuje Dmitar Đurović, direktor “Koridora Srbije”. – U planu je da svi preostali radovi na deonici E-763 budu gotovi do 25. avgusta 2016, to jest da ona bude stvarni auto-put, kojim će saobraćaj teći normalno.

Uprkos svim teškoćama, Đurović očekuje da će deonica E-763 Ljig – Preljina, duga tačno 40,359 kilometara, kako kaže – “hiljadu odsto biti završena pre ugovorenog roka, ili da će biti jedina putna deonica u Srbiji završena u roku, čak pre njega”!

Za konačan iskop tunela “Šarani” ostalo je još 55 metara, a proboj i druge cevi trebalo bi da bude u maju ove godine.

VN-Autoput-tunel-Sarani-ula

 

Ovo je veliki događaj

 – Probijanje tunela je uvek veliki događaj, kako ne bi i bio – kaže Stojan Čolakov, direktor firme “Energoprojekt-niskogradnja”. – Da nije bilo odlične saradnje sa azerbejdžanskim “Az Virtom” i Institutom CIP, koji je projektovao tunel, ne bismo postigli uspeh ovako brzo.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)