Datum:

19.12.2014. 16:46

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 7234 pregleda

Volvo je objavio detalje o novoj strategiji prodaje kompanije koja je nazvana „Volvo Way to Market“ koja će doneti prerađen kompanijin marketinški plan. Kompanija će uvećati svoj reklami budžet i fokusirati se na digitalno prisustvo pri čemu Volvo želi da prodaje vozila online.

To međutim ne znači da će klasični način prodaje vozila preko dilerskih predstavništva biti ugašen jer kako navodi šef prodaje ove kompanije Alain Visser, kompanija ne želi da vidi svoju distributivnu mrežu bez dilera u bliskoj budućnosti. Volvo je već imao iskustva sa online prodajom vozila pa je tako kompletan kontigent Colvo XC90 First Edition prodat za samo 47 sati. Kako navodi Visser, oni koji budu kupovali vozila online će ipak prolaziti kroz prodajnu mrežu kompanije za isporuku vozila.

Izvor: Moto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)