Datum:

25.09.2017. 16:26

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Ni na jednom drugom međunarodnom salonu do sada, “Dačija” nije privukla tako mnogo pažnje kao što je to slučaj sada u Frankfurtu sa novom generacijom “dastera”. Francusko-rumunska fabrika tvrdi da će i naslednik zadržati dobar odnos dobijenog i uloženog, a posetioci u Frankfurtu su mogli da se uvere da nova verzija ima nešto moderniji dizajn (iako vizuelno više liči na redizajn prethodnog nego na potpuno novi model), kvalitetnije materijale u unutrašnjosti, bolju opremu i zvučnu izolaciju.

Prema najavama, novi “daster” neće biti mnogo skuplji od odlazeće generacije, a proizvođač očekuje bolje rezultate na Euro NCAP crash testu bezbednosti od prethodno dobijene tri zvezdice (makar uz bezbednosni paket opreme uz doplatu).

Unutar automobila je povećan prostor za putnike, a ovo se postiglo između ostalog i pomeranjem vetrobrana za 100 milimetara unapred.

Nakon što je publici frankfurtskog auto-salona predstavio model “T-rok”, “Folksvagen” je objavio i cene ovog SUV-a u Nemačkoj. Najjeftiniji VW T-Roc na domaćem, nemačkom tržištu košta 20.390 evra, što je 2.540 evra više od najjeftinijeg “golfa” u toj zemlji. Sa dužinom od 4.234 mm, T-Roc je kraći od “tiguana” za 252 mm. Međuosovinsko rastojanje automobila iznosi 2.603 mm. Osnovna zapremina prtljažnika je 445 litara.

“Kija” je na sajmu u Frankfurtu izložila koncept koji najavljuje dizajn sledeće generacije modela “pro sid”. Ostaje da se vidi koliko će serijski model zadržati od originalnog dizajna ovog veoma atraktivnog koncepta. “Kija” je predstavila i novi mali SUV – “stonik”. Kada je reč o ciljnoj grupi kupaca ovog automobila, korejski proizvođač će se uglavnom oslanjati na mlađu populaciju. U ponudi će biti brojne mogućnosti za personalizaciju, pa će budući vlasnici, na primer, moći da izaberu jednu od 20 dvobojnih varijanti automobila (sa krovom drugačije boje u odnosu na ostatak karoserije).

Automobil istog profila bio je zvezda i na salonu “Hjundaijevog” štanda. Reč je o modelu “kona”,koji je dugačak 4.165 mm, širok 1.800 mm i visok 1.550 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.600 mm. Kupcima će na raspolaganju biti i opcioni pogon na sva četiri točka, što nije uvek slučaj sa modelima iz potkompaktnog SUV/krosover segmenta.

“Tojota” je izložila redizajnirani terenac “lend kruzer”, koncept C-HR Hy-Power i sportski Yaris GRMN. Redizajnirani model “lend kruzera” karakteriše savremeniji i robusniji spoljni izgled, ali i sofisticiranija i udobnija putnička kabina. Pored toga, kako tvrde u japanskom proizvođaču, poboljšane su dinamičke mogućnosti i jednostavnost korišćenja, kako na drumu tako i pri terenskoj vožnji.

Škoda je predstavila naslednika “jetija” – model “karok”, koji će, prema najavama, ipak biti nešto skuplji od svog prethodnika. Na štandu “Opela” pažnju privlači novi SUV “grendlend”, kao i sportska “insignija GSI”.

Bez dizelaša

“Urban EV” je “Hondin” mali urbani auto na struju, konstruisan na potpuno novoj mehaničkoj platformi i ima za cilj da najavi buduće serijske električne modele ovog japanskog proizvođača. Kako kažu u “Hondi”, fabrika planira da potpuno izbaci dizel motore, a zadrži samo malolitražne turbo-benzince i elektromotore.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)