Datum:

13.07.2014. 17:45

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 2633 pregleda

Kada dođe trenutak da razmišljamo o kupovini automobila, pored opšteg stanja, važna nam je i boja našeg budućeg člana domaćinstva.

Bez obzira na to da li je reč o standardnoj boji, metalik, mat ili perla, boja automobila čini veliki deo utiska koji formira vozilo. Takođe, kvalitet laka kod polovnjaka može da pokaže kako su prethodni vlasnici tretirali taj primerak.

Kao i mnoga druga polja u auto industriji, razvoj se dešava i kada je “kozmetički” deo u pitanju. Ova vest će zvučati kao da dolazi sa sekcije našeg veb sajta “Super žena”…

Imamo zanimljiv primer razvoja koji dolazi iz kompanije BASF čiji su dizajneri predstavili nove trendove boja za automobile za sezonu 2014/2015. Nova kolekcija se zove „Under the radar“.

Prema njihovim rečima, razvoj specijalnih efekata stavlja novi akcenat i otvara brojne mogućnosti za neobične nijanse. BASF-ovi dizajneri predviđaju da će upravo to, boje za automobile u budućnosti učiniti još kompleksnijim i individualnijim. Oni kažu da mogućnost izdvajanja iz mase udovoljava željama kupaca, jer tema individualnosti igra sve značajniju ulogu, naročito prilikom kupovine automobila.

Dizajneri posmatraju društvene promene koje se od ideje luksuza pomeraju ka pojačanoj svesti o kvalitetu i vrednostima. Ovo znači da bojom za automobile nije bitno samo privući pažnju, već stvoriti upečatljiv utisak i na drugi pogled.

Jedan od trikova kojima se služi kompanija BASF je XSpark premaz za specijalni efekat koji sadrži izuzetno fine čestice stakla koje reflektuju sveltost i na taj način stvaraju jedinstveni odsjaj koji je naročito efektan na prirodnom svetlu.

Zahvaljujući jasno usmerenom specijalnom efektu, klasične boje poput plave ili srebrne ponašaju se potpuno individualno. Stoga te boje vizuelno naglašavaju oblik automobila dok veće površine automobila, poput krova ili poklopca motora, čine manje jednoličnim.

Prema mišljenju dizajnera, kako se crvene nijanse budu razvijale tokom narednih godina, tako će se ostvariti i pomak u nijansama jarke i tamnoljubičaste. Potencijal zelene boje biće i dalje vidljiv u širokom spektru nijansi, od intenzivne tirkizne do sjajne zelene u boji mahovine.

Sigurni smo da onaj deo ljubitelja automobila koji nisu veliki ljubitelji promena u industriji neće razumeti ovakve proizvode. Postoje i oni vlasnici koji imaju druge prioritete, poput cene, pouzdanosti ili da li pripada VW grupaciji, ipak nas zanima i mišljenje onog dela čitalaca koji bi zaista iskoristili posebnu nijansu boje da bi dodatno istakli svoj izbor automobila.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)