Datum:

03.01.2021. 9:15

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Investicija u pogonsku bateriju je finansijski prilično zahtevna.

Ponuda polovnih automobila sa hibridnim pogonom na našem tržištu iz godine u godinu je sve bogatija, a njihove cene znatno pristupačnije nego nekada, kada su hibridi bili prava retkost u oglasima.

To je uticalo da neki od kupaca ovu vrstu automobila posmatraju kao moguću alternativu polovnim dizelašima.

Prema podacima kojima raspolaže MUP Srbije, u našoj zemlji je sredinom 2020. bilo 1.416 registrovanih hibridnih putničkih vozila. Od ukupnog broja registrovanih hibridnih automobila, čak 564 je prvi put registrovano u prvih šest meseci ove godine, odnosno kupljeni su u tom periodu.

Međutim, jedno od ključnih pitanja kod hibridnih automobila je ono o trajnosti baterije. Koliki je njen radni vek?

Toyota, na primer, tvrdi da na Priusu ona traje od 150.000 do 230.000 kilometara. Naravno, ovo vam može delovati kao paušalna procena, ali bolje od toga ne može, piše Revijahak.

Sve zavisi od načina vožnje i uslovima eksploatacije automobila, ciklusima punjenja i pražnjenja baterije, vremenskim uslovima u kojim se auto vozi, ali i mnogim drugim parametrima.

Ali, i ovo su dobri okvirni pokazatelji, pogotovo ako planirate da kupite polovni hibridni automobil. Jer, investicija u pogonsku bateriju je finansijski prilično zahtevna i njena cena ide i do 2.000 evra, u zavisnosti od modela.

Kako da znamo da baterija gubi performanse? Po mnogo bržem pražnjenju, većoj potrošnji goriva i slabijim ubrzanjima.

(Foto: Toyota Prius 2, 2004.)

Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)