Datum:

18.09.2017. 16:23

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Nakon što je publici frankfurtskog auto-salona predstavio model T-Roc, Volkswagen je objavio i cene ovog SUV-a u Nemačkoj.

Najjeftiniji VW T-Roc na domaćem, nemačkom tržištu košta 20.390 evra, što je 2.540 evra više od najjeftinijeg Golfa u toj zemlji.

Za tu cenu kupci dobijaju benzinsku verziju sa trocilindarskim 1.0 TSI motorom koji isporučuje 115 konjskih snaga, 6-brzinskim manuelnim menjačem, prednjim pogonom i osnovnim paketom opreme.

Bolje opremljeni T-Roc Style, pogonjen istim benzincem, košta 22.590 evra, dok najskuplji model u ovom paketu opreme, dizelaš 2.0 TDI sa 150 ks, sedmobrzinskim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom (DSG) i 4Motion pogonom na sva 4 točka ima cenu od čak 31.825 evra.

Kada je reč o benzincima, i tu se može preći cena od 30-ak hiljada evra, pa tako za T-Roc sa Sport paketom, 2.0 TSI motorom sa 190 ks, DSG mrenjačm i 4Motion sistemom treba izbrojati 30.800 evra.

Najskuplji T-Roc Sport košta 32.100 evra, a reč je o 2.0 TDI verziji, takođe sa DSG menjačem i pogonom na sva 4 točka.

Za one koji žele još bogatiju opremu, a spremni su da zavuku ruku dublje u džep, na raspolaganju je T-Roc R-Line, koji košta i preko 40.000 evra.

Sa dužinom od 4.234 mm, Volkswagen T-Roc kraći je od Tiguana za 252 mm. Međuosovinsko rastojanje automobila iznosi 2.603 mm.

Osnovna zapremina prtljažnika je 445 litara, a može se povećati na 1.290 litara obaranjem naslona zadnjih sedišta.

Kupci u Nemačkoj za sada mogu da računaju na nekoliko benzinskih i dizel varijanti. Bazični benzinac je 1.0 TSI sa 115 ks (85 kW), u kombinaciji sa šestobrzinskim manuelnim menjačem i prednjim pogonom.

Dostupan je i 1.5 TSI sa 150 ks (110 kW), a menjač u ovom slučaju može biti šestobrzinski manuelni (isključivo pogon na prednje točkove) ili sedmostepeni automatizovani sa duplim kvačilom (pored prednjeg, na raspolaganju je i pogon na sva 4 točka).

Benzinsku ponudu zaokružuje 2.0 TSI sa 190 ks (140 kW), uparen isključivo sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom i pogonom 4×4.

Najslabiji dizelaš je 1.6 TDI sa 115 ks (85 kW), šestobrzinskim manuelnim menjačem i prednjim pogonom.

Pored njega, u ponudi su i dve 2.0 TDI jedinice. Slabija raspolaže sa 150 ks (110 kW), a kupci mogu da biraju između šestostepenog manuelnog i sedmobrzinskog automatizovanog menjača sa dvostrukim kvačilom, kao i između prednjeg i pogona 4×4. Snažniji 2.0 isporučuje 190 ks (140 kW), a dolazi ekskluzivno sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom i pogonom na sva 4 točka.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)