Datum:

13.03.2018. 19:33

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Mercedes je možda najvredniji automobilski brend, ali ko ima najodanije kupce? Prema Edmunds Trade-in Loyalty Reportu, koji je obuhvatio više od 13,9 miliona kupljenih vozila u periodu od 2007. do 2017, najlojalniji su kupci japanskih brendova kao što su Toyota, Subaru i Honda. U top pet ušli su još i Ram i Chevrolet.

Na začelju liste našli su se Chrysler, Smart i Dodge, a svi imaju manji povrat kupaca od Fiata i Mitsubushija.

U prethodnih deset godina izdvojili su se ubedljivi pobednici i gubitnici u ovoj trci. Subaru i Mazda imaju značajne skokove u zadržavanja kupaca. Tačnije, Mazdin CX-5 krosover ima najveći deo kupaca koji ponovo kupuju njihova vozila. Sa druge strane, Chrysler i Dodge se suočavaju sa skoro duplim gubitkom kupaca. 

U segmentu luksuznih vozila prednjače Lexus, Audi i Land Rover. Za njima su vrlo blizu Mercedes, Porsche i BMW. Kupci su najmanje lojalni Infinitiju, Jaguaru i Volvu.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)