Datum:

01.02.2017. 10:17

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Amerikanci se najviše interesuju za najveći japanski auto-brend, Rusi za auto-kompaniju iz Koreje, dok su građani Srbije, kao i najveći broj Evropljana, najviše zainteresovani za jednu nemačku marku automobila.

Mada je u 2016. izgubila titulu najprodavanijeg proizvođača automobila na svetu, Toyota je u protekloj godini bila auto-brend koji se najčešće pojavljivao u Google pretragama, pokazuju podaci koje je prikupio Quickco. 

Toyota je bila najzastupljenije ime prilikom pretraživanja u čak 74 zemlje sveta, uključujući dva najveća automobilska tržišta – Kinu i SAD. Veliko zanimanje za ovog japanskog proivzođača na Internetu vlada i Africi i Australiji.

Iza Toyote nalazi se BMW, koji se najčešće nalazio u Internet pretragama ljubitelja automobila iz 51 zemlje. Među njima su Nemačka i Velika Britanija, ali i gotovo sve balkanske države, uključujući i Srbiju. 

Francuzi su ostali verni svom auto-brendu, kompaniji Renault, a Italijani tradicionalno FIAT-u. Istraživanje je pokazalo da se Rusi na Google-u najviše interesuju za Hyundai, koji je najpopularniji i u Indiji. 

Iako je 2016. godinu Volkswagen završio kao najprodavaniji proizvođač automobila na svetu, njegovo ime se najviše pretraživalo u svega nekoliko zemalja, poput Španije, Rumunije i Belorusije.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)