Datum:

07.09.2019. 21:50

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Električni trotineti gospodare gradovimna! Praktičnost, idealnio rešenje za neizdržive gradske gužve, dovoli su do ubrzanog razvoja ovih dvotočkaša.

Procene su da se tržište toliko razvija da će već 2030. vredeti oko 500 milijardi dolara!zato i velike automobilske kompanije prave ili planiraju da naprave svoju verziju dvotočkaša koji je osvojio gradske ulice poput uragana.

I moćna , južnokorejska “Kija”, koja je deo automobilske grupacije “Hjundai”, razvila je novi prototip električnog trotineta, koji se temelji na konceptu predstavljenom 2017. na sajmu zabavne elektronike CES.

Novi trotiner dobio je pogon na zadnjem točku, snažnu litijumsku bateriju i elegantna prednja i zadnja svetla.

Grupacija koja je peta po veličini u svetu automobila, u skoroj budućnosti namerava svojim kupcima sa integracijom trotineta u svoja vozila omogućiti mobilnost prvi i zadnji kilometar (engl. “first- and last-mile”; označava početak i kraj puta, kada putnik polazi ili stiže na krajnje odredište). Ako je trotinet smešten u vozilu automatski se puni korišćenjem struje tokom vožnje, što omogućava nesmetan završetak putovanja.

Promena pogona sa prednjeg na zadnji točak je ključna pri unapređenju bezbednosti i stabilnosti, jer masu postavlja pozadi. Dodatno su inženjeri dodali oslanjanje na prednji točak kako bi pružili udobniju vožnju i na tvrđim podlogama.

– To je trotinet koje može biti integrisan u naša vozila u budućnosti. Našim strankama želimo pružati što jednostavniji i udobiji život. Naš lični električni trotinet čini zabavnim prvi i zadnji kilometar, a ujedno i pomaže kod smanjenja gužvi u saobraćaju i zagađenja u gradskim središtima – rekao je Dong Jin Hyn, vođa odeljenja za robotiku “Kije”.

Litijumska baterija (10,5 Ah) ima dovoljan kapacitet za domet od 20 km i omogućava najveću brzinu od 20 kilometara na čas.

Trotinet se od konkurencije razlikuje pametnim dizajnerskim rešenjima, npr. tristepeno slaganje omogućava manju masu (samo 7,7 kg).

Praktičnost trotineta povećava digitalni ekran, koji prikazuje stanje baterije i brzinu trotineta; za vožnju noću na trotinetu su ugrađena prednja i zadnja elegantno dizajnirana LED svetla. Inženjeri “Kije” nameravaju da ugrade regenerativni
kočioni sistem, koji će povećati domet trotineta za sedam odsto.

Predviđa se, rekosmo, da će ovo tržište, koje “Kija” osvaja ovim trotinetom u SAD, Evropi i u Kini do 2030. narasti na čak 500 milijardi dolara.

Izvor: Novosti 

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)