Datum:

27.08.2011. 17:24

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6986 pregleda

Novosađanin Jovica S. već nedeljama ima problem s “Parking servisom” koji mu, bez obzira što uredno plati parking SMS-om, svaki put “zalepi” kaznu na šoferšajbnu. I sve to zbog slova “đ” koje Jovica ima na novoj registraciji, ali ne i u telefonu. Logična zamena u obliku slova “dj”, tvrdi Jovica S., u tom javnom preduzeću ne prolazi.

– Od kada sam dobio nove tablice sa slovima “r” i “đ”, ratujem s “Parking servisom”. Prvi dan sam platio parking SMS-om, ali s obzirom na to da nemam slovo “đ” u telefonu, ukucao sam “dj”. Međutim, na šoferšajbni me je dočekala kazna – priča Novosađanin, napominjući da je odmah reagovao otišavši u to preduzeće.

– Pokazao sam im poruku, objasnio da nemam slovo “đ” u telefonu, ali i da ne planiram da kupujem novi telefon zbog “Parking servisa”. Tu kaznu su mi “oprostili” – priča Jovica, dodajući da se slična situacija ponovila već sledećeg dana. 

– Bio sam zaista ljut i ponovo otišao u “Parking servis”. Tamo su mi rekli da moram da pišem molbu kako bi mi se i ova kazna “oprostila”, uz objašnjenje da njihov server ne prepoznaje “dj” umesto “đ” – kaže on i napominje da mu je tek tada rečeno da ubuduće u SMS-u umesto “dj” napiše samo “d”. 

– Ne znam kada su mislili da obaveste građane o ovakvim sitnicama koje nas koštaju 1.000 dinara po kazni. Ne planiram da im pišem molbu, niti smatram da imaju bilo šta da mi opraštaju. Ja sam parking uredno plaćao – priča Jovica S. Kaznu ne planira da plati, kaže on, a zbog nje je spreman i da ide na sud.
Slično iskustvo imao je i Boris Kovačević koji je zbog istog slova, na kraju, ipak, platio kaznu “Parking servisu”. 

– Nisam imao živaca ni volje da se svađam s njima, niti da im šaljem neke molbe, te sam na kraju platio kaznu. Zaista je bezobrazluk što nam niko, barem prilikom izdavanja tablice s ovakvim slovima, nije skrenuo pažnju kako i šta treba da stoji u SMS-u prilikom plaćanja parkinga – smatra Kovačević. 

U “Parking servisu”, međutim, tvrde da su građani blagovremeno obavešteni o načinu slanja SMS-a u situaciji spornih slova. 

Na novim registarskim tablicama, usklađenim s propisima Evropske unije, pojavljuju se latinična slova Š, Č, Ć, Ž i Đ. JKP “Parking servis” kao lider u sistemu naplate putem SMS-a nije dozvolio da dođe do problema prilikom plaćanja parkinga, tako da građani koji imaju nove tablice mogu da koriste slova s kukicama, ako imaju tu opciju u telefonima, a ako nemaju, kao alternativu u porukama kucaju S, C, Z i D, navode u preduzeću, napominjući da bi Novosađani trebalo pažljivije da čitaju povratne poruke. 

Do problema najčešće dolazi što veliki broj korisnika ne pročita odgovor koji je uzvraćen na njihov zahtev za plaćanje jer je pored potvrdnog odgovora moguće dobiti i obaveštenje da poruka nije poslata u ispravnom formatu, s molbom da korisnik pokuša ponovo ili da iz bilo kojeg razloga korišćenje ove usluge nije omogućeno, te da se parking plati na neki od ostalih ponuđenih načina, poručuju iz “Parking servisa”.

Najčešće greške prilikom plaćanja parkinga:

  • umesto 0 ukucano slovo O
  • poruka bez registarske oznake grada
  • permutacija brojeva registracije
  • zamena zone parkiranja
  • previđanje ograničenog vremena parkiranja
  • previđanje povratne poruke
  • neogrebana parking karta s kioska
  • parking karta nije na vidnom mestu

Izvor: Blic

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)