Datum:

18.05.2016. 10:11

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Predviđanje koje će automobilske boje biti u trendu izazov je sa kojim se dizajneri hvataju u koštac iz godine u godinu.

Dva podjednako bitna aspekta koja oblikuju moderni svet u kome živimo su opčinjenost virtuelnim svetom i želja za ličnim pečatom. Tema koja izbija u prvi plan kada je u pitanju ovogodišnja kolekcija od 65 novih boja koje je pripremila komapnija BASF je – “Parallax”, koncept koji dovodi do pojave da predmeti deluju izmešteno ili izmenjeno u zavisnosti od ugla gledanja.

Na globalnom nivou, nejasan odnos između virtuelnog i fizičkog sveta postaje vidljiv i u paleti automobilskih boja. Sintetička, metalik-plava, srebrne i bele nijanse vesnici su digitalizacije svakodnevnog života. Hromatske boje i prirodne nijanse iskazuju protivrečnost – potragu za autentičnim iskustvima i emocijama, naročito u gradskim sredinama.

Inovativni efekti u pigmentu koji omogućavaju da se dve ili više boja kombinuju sa urbanim metalik tonovima obogatiće asortiman boja za automobile budućnosti.

Takođe, specifični lokalni uslovi i razvoj oblikuju način na koji se globalni trendovi adaptiraju u zavisnosti od regiona.

Promena identiteta u Evropi

Jedna od boja koja će se dosta koristiti u narednom periodu je intenzivna nijansa metalik-plave, a spektar boja koje se kreću od crvene poput krvi – moćne boje koja predstavlja unutrašnji osećaj koji dovodi do novih promena – do tamnijih nijansi crvene i zelene praćenih antracit i crnim tonovima, novi su trend u Evropi.

Crna – koja je već godinama unazad jedna od vodećih nijansi u automobilskoj industriji – ponovo dobija na snazi i moći tako što svojim tamnijim tonom odaje utisak dubine.

Izvor: B92, Foto: BASF

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)