Datum:

08.08.2011. 22:26

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 7108 pregleda

Zar postoji bolji način od reklamiranja motocikla od letimičnog pogleda na okolne pejzaže i nekoliko brzih ali efektnih slogana poput ”Želim da vozim” kao što to radi Honda ili klišea iz Kawasakija – ”Neka počnu dobra vremena”? I te kako.

Većina istinskih zaljubljenika u svoje motorizovane dvotočkaše kaže da je osećaj koji im njihovi ljubimci pružaju neverovatan, te da uključuje privremen ali lekovit osećaj da su na mentalnoj distanci od ostatka sveta. Upravo na taj osećaj bi trebalo da igraju i proizvođači motocikala, ali oni to čine oslanjajući se na stereotipne slogane i već viđene reklame koje svojom (nenamernom) komičnošću totalno zasene sam motocikl.

Sad je, međutim, stvar malo drugačija, a novinu predstavlja novi video Barija Manstertejgera, koji je sa svojim audio-vizuelnim prijateljima i mnoštvom opreme uspešno demonstrirao šta za jednog entuzijastu predstavlja vožnja motora. Pogledajte i sami, a kada će neki od proizvođača zakucati na njegova vrata, verovatno je pitanje vremena.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)