Datum:

07.11.2018. 21:20

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Bez obzira na sve njegove mane, Jugo će zauvek ostati u našim srcima. A iako se ne proizvodi već deset godina, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.

Ponos jugoslovenske automobilske industrije je širom sveta prodat u više od 800.000 primeraka, pa je ostao upamćen i van granica bivše države.

Jedan od onih koji su ga dobro zapamtili je dizajner Mihael Merkler, toliko dobro da mu je Jugo poslužio kao inspitacija za njegove digitalne dizajnerske radove.

Merkler nam je dao uvid kako bi mogao da izgleda savremeni Jugo da je “preživeo” tranziciju, i to kao sportski hečbek, a kao osnova mu je poslužila američka varijanta Yugo 311.

Pod nazivom Yugo GT 5000 Concept, vidimo Jugo kakav nismo mogli nikad ni da zamislimo, veličine Chryslera C 300, sa LED svetlosnom grupom, 20-inčnim felnama i gumama širine 265mm, te moćnin kočionim čeljustima.

Ispod haube Yuga GT 5000 zamišljen je 5,0-litarski V8 sa turbopunjačem i pogonom na sva četiri točka koji se prenosi pomoći osmostepenog automatika.

Ovaj Jugo “razvija” 600 KS, iz mesta do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 km/h.

Više fotografija možete pronaći na sajtu Behance.

Foto: Behance/Mihael Merkler, Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)