Datum:

19.10.2016. 19:16

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

U nameri da osveže svoja predstavništva i podstaknu prodajne procese, direktor Jaguar Land Rovera za Severnu Ameriku Džo Eberhard kaže da je virtuelna realnost jedna od ključnih elemenata ove strategije.

Eberhard smatra da će se VR pokazati kao veoma korisna alatka (sa čime se slaže i Audi), posebno u periodu pre nego što novo vozilo stigne do showrooma, što će kupcima omogućiti da upoznaju unutrašnjost i isprobaju određene kombinacije boja. On je svestan da virtuelna realnost ne može da zameni iskustvo kakvo nude sami prodavci, ali će ipak imati važnu ulogu u podsticanju prodaje.

JLR trenutno radi na enterijeru svojih prodajnih salona, u kojima će se naći obeležja oba brenda, kao i brojni načini za online povezivanje sa kupcima. Prva prodavnica sa novim dizajnom već je otvorena (na slici), a nalazi se u Darijenu u saveznoj državi Konektikat. Još tri će biti sređene do kraja godine, u Njujorku, Honoluluu i Grand Rapidsu u Mičigenu.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)